اخبار داغ

اولین یادواره پاسدار شهید رضا فولادی در چیل کنار شهرستان دلگان+ تصاویر

اولین یادواره پاسدار شهید رضا فولادی در چیل کنار شهرستان دلگان+ تصاویر
به همت ناحیه سپاه دلگان، اولین یادواره شهید رضا فولادی در روستای چیل کنار این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دلگان پرس، یادواره پاسدار شهید رضا فولادی در روستای چیل کنار (زادگاه این شهید) شهرستان دلگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دلگان پرس,

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان در این مراسم اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما این است که از داشته‌ها و دستاوردهای گرانقدر دوران دفاع مقدس دفاع کنیم.

,

وی با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا نباید تنها به دوران دفاع مقدس خلاصه شود، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران اقتدار و امنیت امروز خود را مرهون رشادت‌های رزمندگان به ویژه شهدا هستند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان اضافه کرد: با بازگویی آن رشادت ها و ایثارگری های آن ایام، این اقتدار به نسل  های بعد انتقال داده می شود.

,

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از برنامه‌هایی است که نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‌کند و در واقع یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه ما است.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و تجلیل از منزلت شهیدان، باید همواره یکی از دغدغه های مهم مسئولان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه