اخبار داغ

کدام مسئول پاسخگو است؟

«لطمه زنی» بدعت عجیب هیأت های زیرزمینی در تفت!

«لطمه زنی» بدعت عجیب هیأت های زیرزمینی در تفت!
هیأت های زیرزمینی تحرکات ضد دینی خود را تا جایی پیشبرده است که شب گذشته 29 دی ماه با تبلیغات فراوان اقدام به برگزاری مراسم «لطمه زنی» کردند!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزد رسا، با توجه به فرهنگ غنی عزاداری در استان دارالعباده یزد و تلقی شدن این فرهنگ به عنوان یک ارزش در جامعه، یقینا دشمن برای خدشه دار کردن این موضوع از هیچ اقدامی فروگذار نیست و اخیرا نفوذ یک جریان در استان سعی دارد با ایجاد بدعت های عجیب و غریب و غیر متعارف در عزاداری، این فرهنگ را به قهقرا ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

 شهرستان تفت به عنوان یکی از شهرهای نمونه عزاداری در استان یزد، در سال جاری شاهد اقدامات و تحرکات غیر متعارف بود که نه کسی مسئولیت ان را بر عهده گرفت و نه کسی شاهد برخورد با عوامل آن بود.

,


یکی از این تحرکات بروز و ظهور هیأت های زیر زمینی در این شهر است که با آغاز محرم امسال به اوج رسید و همچنان بدون مجوز فعالیت می کنند، این هیأت ها تحرکات ضد دینی خود را تا جایی پیشبرده است که شب گذشته 29 دی ماه با تبلیغات فراوان اقدام به برگزاری مراسم «لطمه زنی» کردند!!

,
,

, ,


جالب تر اینکه این هیأت های بدون مجوز! بدون نام و در خفا اقدام به این تحرکات ضد دین می کنند به گونه ای که باعث تشویش اذهان مردم این شهر و والدین جوان مذهبی شده است. این هیأت های بدون مجوز پیش از این با برپایی «مجمع دیوانگان حسین» در محرم سال جاری اقدامات خود را بیش از گذشته آشکار کردند که با اعتراض مردم تنها نام این مراسم تغییر کرد.

,
,

بروز بداعت های جدید در عزاداری تفت در سال جاری به بالا ترین حد خود رسید و متاسفانه هیچ مسئول و ارگانی هم پاسخگوی ان نیسست، از برگزاری مراسم روضه با عرضه قلیان و اینترنت گرفته تا نذر اینترنت پرسرعت رایگان بین جوانان یک هیأت!!!

,

انتهای پیام/
  

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه