اخبار داغ

مشروح سخنان سردار قاسمی در تبریز

برای تطمیع سگ‌های آمریکایی، زنان ایرانی را به دستِ شهوت می‌سپردند/ انقلابی نباشید اما حداقل ایرانی باشید

برای تطمیع سگ‌های آمریکایی، زنان ایرانی را به دستِ شهوت می‌سپردند/ انقلابی نباشید اما حداقل ایرانی باشید
یک فعال سیاسی گفت: دوست صمیمی شاه در کتاب خاطرات خود می‌نویسد زمانی که سربازان آمریکایی در سعدآباد بودند، زنان ایرانی را با کامیون برای تطمیع سگ‌ها و آدم‌ها می‌فرستادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار سعید قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای روشن شدن حقیقت و فراهم‌سازی فرصت تحلیل، باید حقیقت را از صفر تا صد گفت، ابراز داشت: وقتی می‌خواهد آیت الله منتظری را به نسل جوان بشناسید، نباید لفظ «سید» و «آیت‌الله» را از کنار اسم او حذف کنید، وقتی در ابتدای کلام می‌گوییم منتظری، جوان فکر می‌کند این شخصیت از سرِکوچه آمده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی عنوان کرد: وقتی می‌خواهید از آیت الله منتظری برای مخاطبان حرف بزنید، تمام اقدامات خوب و بد وی را عرضه نمایید، ابتدا خوب‌ها را بگویید و سپس عنوان کنید آیت‌الله منتظری می‌خواست فتنه کند، حتی قرار بود اعدام هم شود اما مورد لطف حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفت؛ اهالی رسانه نباید سروته یک جریان را بزنند و انتظار داشته باشند جوانان تحلیل درستی از قضیه ارائه کنند.

,

این فعال سیاسی با اشاره به تحولاتی که انقلاب اسلامی در بین اشخاص ایجاد کرد، یادآور شد: بنده خیلی خوشحالم که در زمان انقلاب، متحول شدم و نحوه‌ی زندگی و پایبندی به ارزش‌ها را از امام آموختم؛ من هم می‌توانستم مثل خیلی‌ها بروم فرانسه و آنجا درس بخوانم، بعد از آن هم برگردم ایران و صاحب کرسی و ثروت شوم اما از تصمیمی که در آن مقطع گرفتم پشیمان نیستم.

,

وی خاطرنشان ساخت: یک ماه قبل که خدمت حضرت آقا بودیم ایشان فرمودند به بچه‌هایتان بگویید که در زمان شاه چه اتفاقاتی رخ داد؛ باید توجه داشت روح‌الله با سربازانی بدون شمشیر با خونِ جوانان انقلابی بر حکومتی که استکبار پشتیان آن بود پیروز شد.

,

سردار قاسمی با اعلام اینکه در زمان انقلاب، علمای زیادی به حضرت امام نامه نوشتند و خواستار عقب‌نشینی او شدند، تصریح کرد: مردم بروند تاریخ را بخوانند و بدانند چه شخصیت‌هایی امام را مورد سرزنش قرار می‌دادند و می‌گفتند «خونِ جوانانی که ریخته می‌شود بر گردن تو است، خداوند خواسته است تا این حکومت بر ما حاکم باشد و تو نمی‌توانی آن را پس بزنی» لکن امام تمام آن نامه‌ها را به دیوار زد.

,

وی ادامه داد: تاکنون فکرده‌اید امام خمینی(ره) این موتور را از کجا آورد و آن را گرم کرد تا میلیون‌ها ماشین را پشت سر خود بِکشد؟ به امام می‌گفتند شما سربازی نداری، اما روح‌الله در پاسخ گفت سربازهای من در قنداق هستند! آن زمان همه امام را مورد تمسخر قرار دادند اما 20 سال بعد همان سربازها رژیم را تغییر دادند.

,

این فرمانده دوران 8 سال دفاع مقدس با اعلام اینکه اگر جمله‌ی امام را امثال چگوارا، کاسترو، گاندی و سایرین گفته بودند، بر سرِ زبان‌ها می‌افتاد، تشریح کرد: چرا از آینده‌نگری‌های امام و تحقق آن‌ها به مردم چیزی گفته نمی‌شود؟ اگر این جمله‌ را کس دیگری می‌گفتند، عده‌ای عنوان می‌کردند فلانی ارتباط الهی دارد و آینده را می‌بیند.

,

وی اظهار داشت: اخیراً یک شخص به من گفت کم مانده است، شاه‌دوست شوم، هنگامی که از او علت را جویا شدم در جواب گفت، اتفاقاً شاه خیلی آدم باکلاس و مودبی بود، در سریال معمای شاه او را اینگونه نشان می‌دهند؛ گفتم این شاه یک خواهر معروف هم داشت که یک ماه با فلان آقا به رامسر می‌رفت و ماه بعد با آمریکایی‌ها خوشگذرانی می‌کرد، همین شاه می‌ترسید او پایش را کاخ بگذارد.

,

سردار قاسمی به خاطرات دوست صمیمی شاه، فِردوست اشاره و خاطرنشان کرد: رفیق فابریک شاه می‌گوید زمانی که آمریکایی‌ها در سعدآباد ساکن بودند، دلالان یک کامیون زن را در آنجا پیاده می‌کردند و بعد از اتمام کار، چون سرباز آمریکایی پولی نداشت، در قبال هرزگی‌ها به زنان پکیج می‌داد که حاوی الکل جامد، لوبیا، قاشق و چنگال و شکلات بود.

,

وی افزود: همین فِردوست در کتاب خود آورده است، یک روز خانه عمه‌ام رفتم و دیدم در نیم‌طبقه زیرزمین کلی از این پکیج‌ها چیده شده است، به او گفتم عمه‌جان شما هم آره؟! در پاسخ گفت اولاً آمریکایی‌ها آدم خوش‌مشربی هستند و ثانیاً در آن پکیج‌ها شکلاتی وجود دارد که خیلی خوشمزه است، یکی را بردار و بخور!

,

این فعال سیاسی امثال جان‌کری را جوجه سرباز خواند و گفت: وزیر امور خارجه آمریکا کهنه‌ سرباز نیست اما طعم خوش‌گذرانی‌ها زیر دندان امثال او گیر کرده است، بروید تاریخ را بخوانید تا ببینید رژیم پهلوی برای تطمیع سگ‌های آمریکایی‌ها، ناموس ایرانی را به دست حیوانات می‌سپرد؛ خُب آن شخصی که یک جُرعه غیرت داشته باشد هنگام خواندن این‌ها چندین روز از سردرد خوابش نمی‌گیرد.

,

وی اضافه کرد: این‌ها را روشنفکرانی مثل زیباکلام و مطهری بخوانند می‌گویند، عجب اذیتی! و خیلی آسان از کنار آن عبور می‌کنند.

,

سردار قاسمی با انتقاد از عدم ذکر این مطالب در کتاب‌های درسی و دانشگاهی، متذکر شد: این همه نجاست و کثافت‌کاری رژیم شاهنشاهی در کدام کتب آمده است؟ از اول ابتدایی تا پایان متوسطه، کدام کتاب به این‌ها پرداخته است؟ در کدام دروس عمومی دانشگاهی این مطالب ذکر شده است؟

,

وی تاکید کرد: ما نمی‌گوییم انقلابی باشید، اما حداقل ایرانی باشید، مگر نمی‌گویید آریایی‌ها این چنین بودند؟ خب همانی که می‌گویید باشید؛ کدام غیرتِ ایرانی قبول می‌کند ما برای امثال جان‌کری و وندی‌شرمن راستی آزمایی کنیم؟ مگر نمی‌گویید کوروش رفت مصر و سرزمین فلان را گرفت، خب اکنون هم امثال سردار سلیمانی را داریم که از مظلومان حمایت می‌کنند و کیلومترها آنطرف‌تر با داعش می‌جنگند.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یک فوتبالیست برای ما استراتژیست شده و می‌گوید مردم خودمان مستحق‌تر هستند، یادآور شد: یک زمانی استیلی را به همراه دخترش به برنامه زنده صداوسیما آوردند، مجری از فرزند او خواست تا از بابا و بدقولی‌هایش بگوید، آن دختر صریحاً گفت یک روز با پدر داشتیم پاسور بازی می‌کردیم، به من باخت اما شرطی که گذاشته بود را نخرید!

,

وی عنوان کرد: مافیای رسانه اصلاً اجازه نمی‌دهند آدم حرف حق بزنند، 11 روز غیبت محمود احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین انحراف تاریخ قلمداد می‌نمایند اما از ننگین‌ترین و نحس‌ترین قراردادهای این دولتِ نحس سخنی به میان نمی‌آورند و اصلاً اجازه نمی‌دهند آدم حرف بزند.

,

سردار قاسمی با تاکید بر ادامه‌ی انقلاب و راهِ امام خمینی(ره)، متذکر شد: اولاً ما رهبری باذکاوت و متدبر داریم، ثانیاً مردمی داریم که برای رفتن به سوریه پارتی‌بازی می‌کنند و خود را افغانی معرفی می‌کنند تا در سوریه حاضر شوند.

,

وی افزود: سردار سلیمانی ده‌ها هزار تروریست را در گوشه‌ی حلب گیر انداخته است، آنوقت آقای ظریف با ظرافت تمام و اهداء چند فرش 1500 شانه به طرف‌ها، مذاکره می‌کند و به کمک اردوغان برای تروریست‌ها اتوبوس می‌گیرد تا حلب را ترک کنند و در قسمت دیگر سوریه ساکن شوند، حالا باید سلیمانی و نیروهایش 5 سال دیگر بجنگند تا آن تروریست‌ها را از ادلب بیرون کنند.

,

تحلیلگر مسایل سیاسی و تاریخ انقلاب، رسانه را همچون طلای سفید دانست و بیان کرد: آقایان بروند سلفی‌هایشان را بگیرند و خنده‌ و گریه‌هایشان را درهم بیامیزند، جنس آنان همین است و این افراد مثل فرزندان مادرانی که در سوریه شهید می‌شوند، نیستند؛ خاوری سوی غرب و باکری‌ها سوی غرب، هر دوتا رفتند اما این کجا و آن کجا!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه