اخبار داغ

فرماندار قزوین:

64میلیاردتومان تسهیلات بانکی به 62 واحد تولیدی اختصاص یافت

64میلیاردتومان تسهیلات بانکی به 62 واحد تولیدی اختصاص یافت
فرماندار قزوین با اشاره به سامانه بهین‌یاب و کمک‌های دولت به واحدهای تولیدی تصریح کرد: تاکنون به 114 واحد کشاورزی 37 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است و 62 واحد تولیدی در استان از 64 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برخوردار شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  صبح قزوین، جلسه شورای اداری شهرستان قزوین با حضور سید  علی موسوی موینی فرماندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین و حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

فرماندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: تلاش ما این است که در دهه فجر جشن‌ها به شکل مردمی برگزار شود. 
وی دهه فجر را فرصت خوبی برای افتتاح پروژه‌ها دانست و افزود: برای بزرگداشت این ایام باید از کلیشه‌ خارج شویم و ارائه عملکرد دولت را در نظر داشته باشیم تا مردم در جریان امور قرار بگیرند. 
موسوی موینی تأکید کرد: برای راهپیمایی در شهرها، بخش‌ها و مناطق مختلف و روستاها باید برنامه‌ریزی صورت گیرد. 
فرماندار قزوین به پروژه انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین اشاره کرد و گفت: این موضوع یکی از خواسته‌های مهم مردم استان است و امیدواریم با اجرای این طرح و پیگیری مدیران مشکل آب قزوین، 14 شهر و 94 روستای استان حل خواهد شد. 
این مسئول خاطرنشان کرد: آبیاری نوین و تحت فشار باید در 20 هزار هکتار از اراضی و باغات استان انجام شود و این موضوع را به طور مستمر با مسئولان جهاد کشاورزی، خدمات روستایی، ادارات ثبت اسناد و اوقاف پیگیری می‌کنیم. 
موسوی‌موینی با اشاره به سامانه بهین‌یاب و کمک‌های دولت به واحدهای تولیدی تصریح کرد: تاکنون به 114 واحد کشاورزی 37 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است و 62 واحد تولیدی در استان از 64 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برخوردار شده‌اند. 

کسب رتبه نخست استان قزوین در سرشماری نفوس و مسکن 
وی اضافه کرد: سهمیه شهرستان قزوین در حوزه ایجاد اشتغال حدود 8 هزار و 800 نفر است که در این راستا جلسات مختلفی برگزار شده و قرار است تا پایان سال جاری به این میزان اشتغال دست یابیم البته تاکنون بالغ بر 5 هزار و 600 فرصت شغلی جدید در شهرستان قزوین ایجاد شده است. 
فرماندار قزوین عنوان کرد: بانک کارآفرینی هم اکنون برای رونق کسب و کار به افراد متقاضی تسهیلات ارائه می‌کند. 
موسوی‌موینی از کسب رتبه نخست استان قزوین در سرشماری نفوس و مسکن خبر داد و عنوان کرد: استان قزوین به لحاظ نحوه عملکرد و گزارش‌های ثبت شده، موفق به کسب رتبه برتر در بین سایر استان‌ها در کشور شد. 
وی به انتخابات پیشرو اشاره کرد و افزود: آراء مردم حق‌الناس بوده و صیانت از آرای مردم از وظایف اصلی برگزارکننده‌های انتخابات است. 
فرماندار قزوین تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های احتمالی مانند کولاک، یخبندان و مسدود شدن راه‌ها را داشته باشند و راهداری‌ها، اورژانس، ادارات آب، برق و گاز باید همکاری لازم را با مدیریت بحران استان داشته باشند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه