اخبار داغ

تلگراف خبر داد:

همزمانی مراسم تحلیف ترامپ با آزمایش موشکی بالستیک کره شمالی

همزمانی مراسم تحلیف ترامپ با آزمایش موشکی بالستیک کره شمالی
کره شمالی احتمال دارد فعالیت‌های هسته‌ای خود را در یونگ بیون دوباره شروع کرده باشد. پیونگ یانگ می‌تواند در این نیروگاه پلوتونیوم تولید کند که در کلاهک هسته‌ای موشک استفاده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، کره شمالی در حال آماده شدن برای آزمایش جدید یک نمونه به روز شده موشک بالستیک بین قاره‌ای است. اما نکته قابل توجه این است که به احتمال زیاد این آزمایش موشکی بالستیک با روز مراسم تحلیف دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا همزمان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

 

,

تا مراسم تحلیف ترامپ کمتر از 40 ساعت دیگر باقی مانده است.

,

 

,

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سخنرانی سال نو میلادی اظهار داشته بود که به آزمایش موشک بین قاره‌ای مذکور نزدیک شده‌اند. کارشناسان نیز بر این باورند که این ادعا صحت دارد.

,

 

,

آژانس‌های اطلاعاتی کره جنوبی گزارش داده‌اند که به کره شمالی قطعات جداگانه موشک را در حال جابجا کردن است و احتمال این می‌رود که این قطعات مربوط به موشک بالستیک اعلام شده باشد.

,

 

,

البته این احتمال نیز می‌رود که این تحرکات تنها برای یک تمرین میدانی باشد و کره شمالی قصدی برای پرتاب موشک نداشته باشد.

,

 

,

علاوه بر این، اندیشکده 38 شمال واقع در واشنگتن اعلام داشته است که ممکن است کره شمالی فعالیت‌های هسته‌ای خود را در یونگ بیون دوباره شروع کرده باشد. کره شمالی می‌تواند در این نیروگاه پلوتونیوم تولید کند که در کلاهک هسته‌ای موشک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه