اخبار داغ

نگرانی اسرائیل از ارسال پهپاد خود به ایران توسط حزب الله لبنان

نگرانی اسرائیل از ارسال پهپاد خود به ایران توسط حزب الله لبنان
این مسئول صهیونیستی که از فاش کردن نام خود امتناع ورزید به سایت "دو چشم اسرائیل" گفت: مسئولان نظامی اسرائیل نگران ارسال این پهپاد به ایران توسط متحد آن، حزب الله لبنان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه "ارم نیوز" امارات نوشت: یکی از مسئولان بارز صهیونیستی از احتمال ارسال پهپاد سقوط کرده اسرائیل در خاک لبنان، به ایران توسط حزب الله ابراز نگرانی کرد. این پهپاد روز دوشنبه با هدف جاسوسی وارد مرزهای لبنان شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،  ,

این مسئول صهیونیستی که از فاش کردن نام خود امتناع ورزید به سایت "دو چشم اسرائیل" گفت: مسئولان نظامی اسرائیل نگران ارسال این پهپاد به ایران توسط متحد آن حزب الله لبنان هستند.

,

این مسئول صهیونیستی ایران را متهم به ساقط کردن این پهپاد اسرائیلی کرد و گفت: ایران با این کار به دنبال محقق کردن دستاوردها و به غنیمت بردن آن جهت ثابت کردن قدرت های خود است. و اسرائیل تحقیق در زمینه قطع شدن ارتباط با این پهپاد را در دستور کار خود قرار داده است.

,

لازم به ذکر است، سایت وابسته به حزب الله لبنان "العهد" اعلام کرد، روز دوشنبه یک پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان سقوط کرده و اکنون در دست نیروهای حزب الله است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه