اخبار داغ

دبیر هیئت دارت استان:

گرمسار فردا میزبان مسابقات دارت کشور خواهد بود

گرمسار فردا میزبان مسابقات دارت کشور خواهد بود
دبیر هیئت دارت استان سمنان از میزبانی گرمسار برای فردا به منظور برگزاری مسابقات دارت قهرمانی کشور در قالب لیگ دسته یک و انتخابی تیم ملی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین محمد حسین فاضلی؛ دبیر هیئت دارت استان با اعلام این خبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در گرمسار افزود: چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته یک دارت کشور و آخرین دوره انتخابی تیم ملی دارت با حضور دارت اندازان حرفه ای کشور در سالن دارت شهید نوروزی گرمسار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

دبیر هیئت دارت استان در ادامه با بیان این مطلب که 3 دوره قبلی به میزبانی دیگر استان های کشور برگزار شده بود افزود: در این مرحله که آخرین دوره مسابقات کشوری در سال جاری می باشد بازیکنان با امتیازهای کسب شده به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

,

فاضلی در ادامه از شرکت بیش از 12 دارت انداز حرفه ای کشور در این دروه خبردادو گفت: استان های اصفهان ، یزد و تهران و دیگر استان های کشور در این دوره از مسابقات نماینده دارند .

,

وی در ادامه ازامیدواری به دوبازیکن دارت استان سمنان و شهرستان گرمسار در جهت حضور در اردوی تیم ملی در این دوره از مسابقات تاکید کردو افزود: حمید خدامی و محمد ناظریه دو بازیکن هستند که تا به امروز در رنکینگ رتبه های 5 و 7 دارت کشور را اذعان خود نموده اند که امید برتری و حضور درتیم ملی را دارا هستند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه