اخبار داغ

هنرمند هرمزگانی در مجموعه معمای شاه:

آشنایی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور ضرورت ساخت مجموعه‌ معمای شاه بود

آشنایی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور ضرورت ساخت مجموعه‌ معمای شاه بود
هنرمند هرمزگانی با بیان اینکه ضرورت ساخت مجموعه‌هایی چون معمای شاه، آشناسازی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور است ؛ افزود: این فیلم را باید جوانان ما ببینند تا بدانند امنیت و احساس آرامش کنونی به بهای خون های به نا حق ریخته جوانان این مرز و بوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده ؛ انقلاب اسلامی با مجموعه مبارزات زمینه‌ساز آن و افرادی که نقش‌آفرینان اصلی‌اش بودند، به عنوان یکی از همین نقطه‌های اصلی و درخشان در تاریخ معاصر کشورمان محسوب می‌شود؛ اتفاقی فراموش ناشدنی که لزوم بازگویی آن برای نسل‌های آینده و جوانان همواره از اهمیت برخوردار است و در این میانه رسانه ملی هم نقشی بی‌شک تاثیرگذار در این روایت و انتقال درست آن به نسل‌های آینده ایفا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

 

,

با همین هدف مدتی است که مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود؛ مجموعه‌ای تاریخی با هدف بیان وقایع تاریخ معاصر از بازه زمانی سال‌های پایانی حکومت رضا شاه پهلوی، روی کار آمدن پسرش محمدرضا و در نهایت انقلاب اسلامی می باشد.به این بهانه به سراغ یکی از هنرمندان که یکی از فعالان فرهنگی استان است رفتیم و از دلایل موفقیت این مجموعه و لزوم توجه بیشتر به موضوعات تاریخی در رسانه ملی سخن گفتند.

,

 

,

امیر خاکسارپور هنرمند هرمزگانی در خصوص سریال معمای شاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛ اظهار کرد: فیلم معمای شاه از جمله فیلم های ارزشمند و ارزشی است که در این موقعیت زمانی که شبهه انداختن شده است.

, فرهنگ کده,

 

,

وی در ادامه بیان کرد: کار روزمره بعضی ها در فضای مجازی و شبکه های معاند در پی شبهه افکنی و بزرگ نمایی رژیم پهلوی هستند و واقعیت های تاریخی معاصر را تحریف و چهره ای بزک شده از رژیم پهلوی درست میکنند.

,

 

,

خاکسارپور اضافه کرد: این فیلم در بهترین موقعیت توانسته به اکثر شبهات پاسخ بدهد و همچنین توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند و البته از به جا مانده های درباریان رژیم پهلوی نقد هایی بر این فیلم داشته اند که باید به آنها اعلام کنیم که منابع و ماخذ این سریال از خاطرات درباریان و نزدیکان خود شاه می باشد.

,

 

,

این هنرمند هرمزگانی با بیان اینکه ضرورت ساخت مجموعه‌هایی چون معمای شاه، آشناسازی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور است ؛ خاطر نشان کرد: این فیلم را باید جوانان ما ببینند  و اندیشه کنند تا بتوانند این امنیت ، اقتدار؛ و احساس آرامش بهای خون های به نا حق ریخته جوانان این مرز و بوم است را ببینند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه