اخبار داغ

کشف 2 تن پیش ساز شیشه توسط پلیس بانه

کشف 2 تن پیش ساز شیشه توسط پلیس بانه
فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کشف دو تن مواد پیش سازشیشه توسط مامورین مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در شهر "ربط"از توابع شهرستان سردشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرزاد کریمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آرباباخبر، از انهدام یک تیم ساخت شیشه در شهرستان بانه خبر داد و اظهار داشت: در یک عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه «2 تن» مواد پیش‌ساز شیشه در شهرستان "سردشت" آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی مبارزه با مواد مخدر بانه انبار نگهداری موادمخدر صنعتی در شهرستان "ربط" سردشت شناسایی و اقدامات لازم برای اخذ دستور مقام قضایی در اولویت کار ماموران قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی بانه با اشاره به بررسی‌های میدانی در شهرستان "ربط" تصریح کرد: با اقدام به موقع ماموران انتظامی محل دقیق این انبار شناسایی و انبار آنها مورد بازرسی غافلگیرانه قرار گرفت که «2 تن» مواد پیش‌ساز شیشه کشف و ضبط شده است.

,

وی  با اشاره به اینکه افراد خاطی نتواستند به هدف شوم خود دست یابند، گفت: ماده کشف شده از نوع «استون» است که در ساخت شیشه کاربرد دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه