اخبار داغ

فرمانده انتظامی تایباد خبر داد:

دستگیری باند سارقین کابل‌ها و تاسیسات برق چاههای کشاورزی سطح استان+تصاویر

دستگیری باند سارقین کابل‌ها و تاسیسات برق چاههای کشاورزی سطح استان+تصاویر
فرمانده انتظامی تایباد گفت: باند سارقین کابلها و تاسیسات برق چاههای کشاورزی سطح استان خراسان رضوی، در حوزه استحفاظی شهرستان تایباد دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ناگهانی، فرمانده انتظامی تایباد ظهر امروز در گفتگو با تایبادخبر گفت: در دو ماه اخیر در چاههای کشاورزی سطح شهرستان با 14 فقره سرقت کابل ها و تاسیسات برق چاه مواجه بودیم که با پیگیری هایی که در سطح استان انجام دادیم، دریافتیم که موارد مشابهی نیز در شهرستانهای اطراف رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر ,

 

,

وی افزود: این باند در حوزه شهرستانهای تایباد، باخرز، تربت جام و فریمان اقدام به سرقت کابل ها و تاسیسات برق چاه های کشاورزی می کردند که سبب بروز خسارت میلیونی به کشاورزان شده و همچنین امنیت منطقه را بر هم زده بودند.

,

 

,

سرهنگ ناگهانی اظهارکرد: با پیگیری و تلاش ماموران آگاهی و گشت زنی های نامحسوس و مداوم در پیک زمانی سرقت این کابل ها یعنی بین ساعت 17 تا 22 در حوزه استحفاظی شهرستان به یک خودروی پراید مشکوک در حاشیه جاده (محور تایباد - کرات) نزدیکی یک چاه کشاورزی برخوردیم. در بازرسی این خودرو ابزارآلات مورد نیاز برای سرقت کابلهای برق چاهها از قبیل: اره، دستکش عایق برق و .... کشف شد.

,

 

,

وی ادامه داد: پس از دستگیری همدست سارق که در پراید حضور داشت با ردیابی، راننده خودرو نیز شناسایی، دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود. با اعتراف این فرد و شناسایی بقیه افراد باند که در تربت جام ساکن بودند، افراد دیگر این باند و یک مال خر دیگر نیز دستگیر شدند.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تایباد اظهارکرد: این باند سارق پنج نفره به بیش از 20 سرقت اعتراف نمودند که 14 سرقت در منطقه تایباد صورت گرفته است که مطمئنا باتوجه به سرقتهای مشابه در شهرستانهای سطح استان تعداد سرقتهای این باند، بیش از 20 سرقت می باشد.

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق گزارش آگاهی تایباد با دستگیری این باند، سرقت کابل و تاسیسات چاه های کشاورزی در مناطق تایباد، باخرز، تربت جام و فریمان به صفر رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه