اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی:

حدود ۷۲ هزار میلیارد تومان پروژه‌ها قابل سرمایه‌گذاری شناسایی شده است

حدود ۷۲ هزار میلیارد تومان پروژه‌ها قابل سرمایه‌گذاری شناسایی شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: با کمک 28 فرمانداری فرصت‌های سرمایه گذاری استان را شناسایی کرده‌ایم، حدود 72 هزار میلیارد تومان پروژه‌ها قابل سرمایه‌گذاری شناسایی کرده‌ایم که باید به‌صورت بسته‌های سرمایه گذاری آماده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پرستوها، محمدمهدی مروج الشریعه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در افتتاحیه نخستین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه سرمایه‌گذاری‌ها متأسفانه در تهران متمرکزشده‌اند و استان‌هایی که دارای ظرفیت در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، کار فعالیت درزمینهٔ های مختلف هستند باید افرادی را در تهران توجیه کنیم تا در مشهد سرمایه‌گذاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

 

,

وی افزود: آوردن سرمایه‌گذارها در قالب نمایشگاه، بورس، بیمه و سرمایه گذاری کار را برای جذب سرمایه راحت تر می‌کند زیرا خود این شرکت‌ها ظرفیت‌های سرمایه گذاری را از نزدیک حس می‌کنند.

,

 

,

مروج الشریعه بیان داشت: در خراسان رضوی در بخش سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها، صنعت و معدن واقعاً ظرفیت سرمایه‌گذاری بالایی داریم که در جای دیگر یا اشباع‌شده یا وجود ندارد.

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود: وجود نمایشگاه سرمایه گذاری ایجاد انگیزه برای ما و سرمایه گذاری است تا مشارکت بیشتری داشته باشیم.

,

 

,

وی ادامه داد: در بخش سازمان همیاری شهرداری مشهد در حوزه بیمه فعالیت بسیاری داشته‌ایم و نیز تشویق کرده‌ایم همه در این حوزه حضور داشتند.

,

 

,

مروج الشریعه یادآور شد: با کمک ۲۸ فرمانداری فرصت‌های سرمایه گذاری استان را شناسایی کرده‌ایم، حدود ۷۲ هزار میلیارد تومان پروژه‌ها قابل سرمایه‌گذاری شناسایی کرده‌ایم که باید به‌صورت بسته‌های سرمایه گذاری آماده شود.

,

 

,

وی افزود: در حوزه هر فرمانداری سعی داریم دو بسته سرمایه‌گذاری را معرفی کنیم و از طریق امور اقتصادی استانداری پیگیری نماییم.

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در انتها بیان داشت: خود سازمان همیاری توانایی سرمایه گذاری در تمامی پروژه‌های استان را ندارد اما می‌تواند باتجربه‌ای که به دست آورده است فرصت‌های موجود را در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری به بانک و شرکت‌های سرمایه گذاری که در این نمایشگاه حضور یافته‌اند معرفی کنند.

,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه