اخبار داغ

در جلسه گروه های ختم سوره یاسین عنوان شد:

راه اندازی لشکر شانزدهم و هفدهم ختم کنندگان سوره یاسین در سراوان/حضور 23 لشکر ختم کننده سوره یاسین در استان

راه اندازی لشکر شانزدهم و هفدهم ختم کنندگان سوره یاسین در سراوان/حضور 23 لشکر ختم کننده سوره یاسین در استان
مدیر هیئت خادمین گمنام امام رضا (ع) در جلسه گروه های ختم سوره یاسین از راه اندازی لشکر شانزدهم و هفدهم ختم کنندگان سوره یاسین در سراوان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، جلسه گروه های ختم سوره یاسین با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان، شهری مدیر هیئت خادمین گمنام امام رضا (ع) در استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران گروه ها در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

در این جلسه شهری مدیر هیئت خادمین امام رضا (ع) از راه اندازی لشکر شانزدهم و هفدهم ختم کنندگان سوره یاسین در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: در استان سیستان و بلوچستان 23 لشکر هزار و پنجاه و ششش نفری ختم کننده سوره یاسین وجود دارد.

,

وی ترویج  قرآن خوانی و انس با قرآن را از اهداف تشکیل این گروه ها و لشکر ها دانست و افزود: ساماندهی گروه ها از یازده نفر شروع شده به هزار و پنجاه و شش نفر رسیده است.

,

مدیر هیئت خادمین امام رضا (ع) در استان اعزام افراد به مشهد مقدس، کربلا، ثبت نام اینترنتی و اعزام زائران بار اولی را از فعالیت های این گروه ها دانست و اظهار داشت: زائران بار اولی و گروه های قرآنی ختم سوره یاسین در اولویت اعزام به سفرهای زیارتی هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه تلاوت قرآن در شهرستان سراوان در حال فرهنگ سازی است، گفت: با انس به قرآن می توانیم در زندگی فردی و اجتماعی منشا اثر باشیم.

,

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) افزود: هرگاه حاکمان و قاریان اصلاح شوند، جامعه اصلاح می شود و اگر به فساد کشیده شوند، جامعه به فساد کشیده می شود.

,

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه مسلمانان باید از قرآن برای انسان سازی استفاده کنند، اظهار داشت: با جنایات داعشی ها و تکفیری ها جهان نسبت به مسلمانان نگاه منفی پیدا کرده است.

,

وی با بیان اینکه داعشی ها شاگردان اسرائیل هستند و برای ایجاد تفرقه و دشمنی بین شیعه وسنی آموزش دیده اند، تصریح کرد: حاکم کردن تلاوت قرآن در جامعه هدف اصلی لشکر سازی ختم قران است.

,

حجت الاسلام والمسلمین دهقان در پایان سخنان افزایش رزق و روزی، حفاظت در مقابل خطرات و شیاطین، ورود به بهشت، معصونیت از فشار قبر و همراهی فرشتگان در هنگام عبور از پل صراط را برخی از فواید و برکات سوره یاسین عنوان کرد و گفت: ثواب خواندن سوره یاسین برابر با دوازده بار تلاوت قرآن کریم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه