اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد:

محکومیت آرایشگاه زنانه در قزوین

محکومیت آرایشگاه زنانه در قزوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت یک آرایشگاه زنانه در قزوین خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین از محکومیت عامل گرانفروشی آرایشگاه زنانه در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: براساس گزارش بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت از یک آرایشگاه زنانه به علت گرانفروشی، پرونده ای تشکیل و به شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تعزیرات حکومتی استان قزوین ارسال شد.

این مسئول ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تخلفات انتسابی را محرز تشخیص داد و متخلف را در مجموع به پرداخت مبلغ 5000000 ریال ( پنج میلیون ریال ) جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

تعزیر عامل قاچاق البسه در تعزیرات حکومتی قزوین 
احمدی همچنین در ادامه از محکومیت عامل قاچاق البسه در استان نیز خبر داد. 

وی اذعان کرد: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی که در مجموع بیش از 400ثوب انواع البسه کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

این مسئول ابراز کرد: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت نزدیک به پرداخت 000 000 145ریال ( یکصدو چهل و پنج میلیون ریال ) جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه