اخبار داغ

در نشست شورای آموزش و پرورش سراوان مطرح شد؛

تشکیل شورا گامی بلند در راستای تحقق فرهنگ مشارکت/ زمین مدرسه دخترانه هوشک در حال تصرف است

تشکیل شورا گامی بلند در راستای تحقق فرهنگ مشارکت/ زمین مدرسه دخترانه هوشک در حال تصرف است
در نشست شورای آموزش و پرورش خبر احتمال تصرف زمین مدرسه دخترانه روستای هوشک شهرستان سراوان مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، ظهر امروز نشست شورای آموزش و پرورش سراوان به مناسبت قرار گرفتن در هفته شورای آموزش و پرورش با حضور بخشدار، معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرماندار و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون،,
ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش سراوان در این نشست به جایگاه و اهمیت شورا در اسلام اشاره کرد و گفت: در سال 1372 شورای آموزش و پرورش تشکیل شد که گامی بلند در راستای تحقق فرهنگ مشارکت بود و باید میان مردم این امر نهادینه شود و همچنین شوراهای مکمل میان دانش آموزان وجود دارد.
,
وی شورای آموزش و پرورش را  مرکز فرماندهی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد و با توجه به رشد شاخص قبولی دانش آموزان منطقه در امتحانات افزود: امتحانات نوبت اول را پشت سر گذاشته ایم که 44 درصد از دانش آموزانی که در امتحانات نهایی دی ماه شرکت کرده اند، قبول شده اند.
,
مدیر آموزش و پرورش سراوان با بیان اینکه 5 درصد عوارضی که شهرداری که باید به آموزش و پرورش پرداخت می کرد، هنوز پرداخت نشده است، خاطر نشان کرد: احتمال تصرف زمین مدرسه دخترانه روستای هوشک وجود دارد زیرا سازمان نوسازی و آموزش و پرورش اعتبار حصار کشی را ندارند.
,
دهواری خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم بدنه آموزش و پرورش مستحکی داشته باشیم نیاز است اولیا سواد دار شوند زیرا پیشرفت دانش آموزان تا قسمتی به سواد اولیا بستگی دارد.
,
سید منصور بزرگ زاده معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرماندار سراوان هم در این نشست گفت: در شورا علاوه بر اینکه به موضوع مشارکت تأکید می شود بحث تمرکز زدایی هم مطرح است.
,
وی بررسی مشکلات و اخذ تصمیمات به صورت منطقه ای و محلی را  یکی از دلیل تشکیل شورا ها در هر منطقه دانست و افزود: تصمیمات مربوط به مسائل آموزشی، فضاها، برنامه ها و محتوای آموزشی به صورت منطقه ای تصمیم گیری می شود تا به تناسب نیاز هر منطقه تصمیم گیری و سیاست گذاری شود.
 
,
,
معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرماندار سراوان به موفقیت های حاصل شده در کنکور، معدل دانش آموزان و محتوای آموزشی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:مدیران و معلمان نقش اساسی را در این موفقیت ها ایفا کرده اند.
,

بزرگ زاده در خصوص تصرف زمین مدرسه دخترانه هوشک گفت: در وهله اول در حد توان باید با حصار، نصب تابلو و یا با احداث خاکریز از زمین محافظت شود و در این راستا از خیرین مدرسه ساز که موفقیت هایی را هم در شهرستان و هم استان داشته اند کمک گرفته شود و همدلی و همیاری خیرین را هم دلیل موفقیت خیرین بیان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه