اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد

دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در شال

دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در شال
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری سارقان در حین سرقت از یک باب مغازه طلا فروشی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به مغازه طلا فروشی به بهانه خرید طلا اقدام به سرقت طلا کرده اند ، ماموران انتظامی بخش شال سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی ادامه داد : با حضور ماموران در محل مشخص شد شاکی پس از پی بردن به سرقت چهار عدد النگو توسط مشتریان به شیوه کش و روزنی درب مغازه را قفل و از خروج سارقان جلوگیری و سارقان که یک مرد وسه زن بوده توسط ماموران دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: ماموران با انتقال متهمان به مقر پلیس و انجام بازجویی فنی از آنان به سرقت از یک باب مغازه طلافروشی نیز در بخش شال در تیرماه سال جاری نیز اعتراف کردند.

,

علیان نژادی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار لازم روانه زندان شدند.

,

وی در پایان صمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار های انتظامی ،با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه