اخبار داغ

رئیس اورژانس کشور:

براثر آتش‌سوزی و آوار ساختمان پلاسکو75نفر تاکنون مصدوم شدند/آخرین وضعیت آتش نشانان زیر آوار هنوز روشن نیست

براثر آتش‌سوزی و آوار ساختمان پلاسکو75نفر تاکنون مصدوم شدند/آخرین وضعیت آتش نشانان زیر آوار هنوز روشن نیست
رییس اورژانس کشور با بیان اینکه تا این لحظه 75 نفر بر اثر آتش سوزی و آور شدن ساختمان پلاسکو مصدوم شدند، گفت: مسئله ای که ما را نگران کرده آن است که هنوز ما نمی دانیم چند آتش نشان زیرآور گیر افتاده اند و شرایطشان گونه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودآور؛ در حدود ظهر امروز ساختمان پلاسکو در شعله های آتش سوخت و پس از آن براثر آوارشدن بخشی عمده ای از ساختمان نیروهای آتت نشانی به دام افتادند که تا این لحظه نیروهای امدادی در حال کمک رسانی به آن ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

​شعله‌های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که لحظاتی پیش، شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.

,

از این رو «پیرحسین کولیوند» رییس اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: بر اثر آتش سوزی و آوار تاکنون 75 مصدوم شدند که از این تعداد 20 نفر بستری در بیمارستان بستری شدند و مابقی سرپایی درمان شده و به منزل رفتند.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر مسئله اصلی آن است که تعدادی آتش نشان زیر آور گیر افتاده اند و ما شرایط آنان را هنوز نمی دانیم باید، اما با این وجود همه واحدهای اورژانس ها و بیمارستان های تهران در آماده باش کامل هستند.

,

سرپرست اورژانس کشور افزود: تیم های پزشکی و فوریت ها  هم آمادگی کامل را داشته و  کاری که مردم باید انجام بدهند آن است که محیط را خلوت کنند تا امدادرسانی به سرعت انجام شود.

,

کولیوند عنوان کرد: اجازه لازم از قرارگاه ثارالله برای پرواز بالگردها هم گرفته شده است که اگر لازم شد ما بنوانیم سریع با بالگرد اگر مصدومی باشد منتقل کنیم.

,

وی تأکید کرد: اما مسئله ای که ما را نگران کرده است ما نمی دانیم چند نفر زیرآور گیر افتاده اند و شرایطشان گونه است.

,

رییس اورژانس کشور همچنین گفت: هنوز هیچ مورد فوتی ثبت نشده است، به اخبار فضای مجازی توجه نکنید و اخبار رسمی را از صدا و سیما پیگیری کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه