اخبار داغ

نمایی کوتاه از اراده های فولادین؛

ایجاد اشتغال برای 500 نفر در ایجرود/تولید سالیانه بیش از 200 تن پنیر در هلیل آباد ایجرود

ایجاد اشتغال برای 500 نفر در ایجرود/تولید سالیانه بیش از 200 تن پنیر در هلیل آباد ایجرود
کارآفرین موفق ایجرودی با بیان اینکه با تولید پنیر در کارگاه پنیر زنی هلیل آباد ایجرود برای 500 نفر شغل ایجاد کرده است،گفت: سالیانه بیش از 200 تن در این کارگاه پنیر تولید می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کار و کوشش برای تولید ثروت و پیشرفت اقتصادی جامعه از جمله مهم ترین آموزه های اسلام است .تولید آباد سازی و تلاش برای به گردش انداختن ثروت در جامعه علاوه بر اینکه در کلام معصومین (ع)مورد تمجید قرار گرفته، توسط آن بزرگواران در عرصه عمل نیز به احسن وجه به اجرا درآمده است. با وجود این مدت ها ست ما با فرهنگ کارو تلاش عجین شده و در حال حاضر دیگر به پشت میز نشینی فکر نمی کنیم.آقای اسماعیل جوادی یکی از تولیدکنندگان موفق در شهرستان ایجرود است که با راه اندازی کارگاه پنیر زنی کار تولیدی را بر کار دولتی ترجیح داده و در روستای محل زندگیش در سال بیش از 200 تن پنیر تولید می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛,

این خیز بلند و عزم راسخ موجب شد تا برای تهیه گزارش پای صحبت های آقای جوادی کارآفرین موفق ایجرودی بنشینم.

,

اسماعیل جوادی «کارآفرین ایجرودی» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه 28 سال است که  به کار تولید پنیر مشغول است، اظهار داشت: در روستای هلیل آباد کارگاه پنیر زنی راه اندازی کرده، شیر چند روستای شهرستان ایجرودراجمع وتبدیل به پنیر می کنم.

, ایجرود خبر،,

, ,

وی با اشاره به اینکه در سال بیش از 200 تن پنیر در کارگاه پنیر زنی تولید می کند، افزود: «قوانین دست و پاگیری وجود دارد که مانع پیشرفت تولید کنندگان می شود و اگر این قوانین از جمله معاف از مالیات برای تولید کنندگان صورت گیرد موجب تولید بیشتر می شود».

,

, ,

کارآفرین موفق ایجرودی با تاکید بر اینکه با خرید شیر از روستاییان شهرستان برای 500 خانوار شغل ایجاد کرده است، ابراز داشت: در حال حاضر در کارگاه تولید پنیر 14 نفر بصورت دائم مشغول به کار هستند.

,

*سرمایه تلاش به ثمر نشست

,

جوادی با اشاره به اینکه سرمایه اولیه شروع کار او فقط با پنج میلیون تومان بوده است، ادامه داد: مبلغی هم بصورت تسهیلات دریافت کرده ام.

,

, ,

کارآفرین ایجرودی با بیان اینکه پنیرهای تولیدی او به شهر های زنجان، تهران، رشت، کرج ودیگر شهر ها از جمله گیلان صادر می شود، یادآور شد: بیشتر مشکلات در بحث تولید مربوط به برخی قوانین دست و پا گیر است.

,

, ,

جوادی با اشاره به اینکه فقط پشت کار وتلاش شبانه روزی علت موفقیت او بوده است، تصریح کرد: اگر توانیش را داشته باشم می خواهم روی کیفیت بهتر محصولم، بیشتر کارکنم.

,

وی با بیان اینکه به جوانان توصیه می کنم عزم خود را جمع و تلاششان را دو چندان کنند و در کنار تحصیل کمر به ببندند، گفت: انسان تنها با اراده خود موفق شده و با خانه نشینی نه کار و نه درآمدی ایجاد نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه