اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان:

ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال موجود از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی است

ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال موجود از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید به 633 واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است عنوان کرد: ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال موجود از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، محمد همتیان امروز پنجشنبه در نشست هماهنگی گزارش‌های استانی  که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه در سال جاری دولت، برنامه های کاملی بمنظور افزایش اشتغال در استان را اجرایی کرده است اظهار کرد: برنامه های افزایش اشتغال فقط اختصاص به سال جاری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از قومس, قومس,

وی با اشاره به اینکه استانداری سمنان، با برگزاری همایش سرمایه‌گذاری استان در اسفند ماه سال گذشته  با انعقاد تفاهم نامه های سرمایه گذاری و همکاری بخش خصوصی، چشم انداز اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی در عملیاتی کردن برنامه های جامع ستاد فرماندهی اقتصاد را مثبت ارزیابی کرد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه تا پایان سال جاری، تعداد شاغلان استان برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد ابراز کرد: تعداد جلسلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  را در دیماه 95 چهارجلسه عنوان کرد.

,

همتیان با اشاره به اینکه این جلسات با حضور استاندار سمنان برگزار شده است  بیان کرد: بی شک تمامی مسوولان ارشد استان در راستای افزایش رونق تولید تلاش می کنند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه استان سمنان، در شاخص تعداد واحدهای دریافت کننده تسهیلات رونق تولید، رتبه چهارم کشوری را دارد اظهار کرد: شرایط تعدادی از واحدهایی مورد بررسی قرار دارد تا تسهیلات لازم را دریافت کنند.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اهمیت اشتغال زایی در استان ابراز کرد: تلاش شده است تا منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی در استان سمنان اجرایی شود.

,

محمد همتیان با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید به 633 واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است عنوان کرد: ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال موجود از مهمترین اولویت های  دستگاه های اجرایی است.

,

وی خروجی تمامی نشست ها و کمیسیون های تخصصی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را مطلوب عنوان کرد و افزود: 95 درصد مصوبات کارگروه رونق تولید در سمنان عملیاتی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه