اخبار داغ

مروری بر سخنان حاج طالع باقرزاده به مناسبت روز آذری های مسلمان جهان؛

در رژیم باکو چیزی به نام عدالت وجود ندارد / ما انقلاب خواهیم کرد!

در رژیم باکو چیزی به نام عدالت وجود ندارد / ما انقلاب خواهیم کرد!
آن چه در ادامه می خوانید مروری بر سخنان تکان دهنده حاج طالع باقرزاده در بیدادگاه رژیم طاغوتی آذربایحان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، اربعین سال گذشته، پلیس آذربایجان با یورش وحشیانه به عزاداران حسینی در شهر انقلابی نارداران، ضمن به شهادت رساندن 4 نفر، حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش وحدت اسلامی و 13 نفر از یارانش را دستگیر کردند. آنها پیش از این بارها در زندان تا مرز شهادت شکنجه شدند و امروز این روحانی مصلح و انقلابی، با جرائم واهی به حبس ابد محکوم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

آنچه در پی می آید، آخرین دفاعیات این انقلابی آزاده در بیدادگاه رژیم طاغوتی الهام علی اف است:

,

پیش از وقایع نارداران (یورش به عزاداران حسینی و شهادت 4 نفر)، یک گزینه در مقابل ما قرار داده شده بود. یا باید این حاکمیت را می پذیرفتیم یا مجازات می شدیم.

,

ما گفته بودیم که راه نجات ملت را برگزیده ایم. روزی فراخواهد رسید که این ملت، حکومت خود را انتخاب خواهد کرد. در این حکومت، چیزی به نام عدالت وجود ندارد. پیش تر، امیدوار بودم که می توان اصلاح کرد. اما، پس از افتادن به باندوتدل (اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته)، سیمای واقعی آنها را دیدم.

,

این حاکمیت، اصلاح پذیر نیست. من به عنوان فردی مدنی و بااعتماد به آنجا وارد شده بودم. در زمان خروج ، به عنوان فردی انقلابی از آنجا خارج شدم. ما انقلاب خواهیم کرد و این انقلاب به شیوه ای مدنی خواهد بود.

,

در «باندوتدل» بر روی سینه حاج ابوالفضل بنیادوف نشسته بودند و به زور به دهانش شراب می ریختند. خصلت این ها یزیدی است. این، سیمای واقعی حاکمیت آذربایجان را نشان می دهد.

,

ما راضی هستیم که در این دنیا محاکمه شویم، نه در آخرت. اگر، ما هم در این دنیا نباشیم، سایرین خواهند آمد و این راه را ادامه خواهند داد.

,

می گویند که در آذربایجان زندانی سیاسی وجود ندارد. چطور این حرف را می زنند؟ به قانون اساسی عمل نمی شود. تصاحبحاکمیت، بزرگترین جرم است. آنها به مجازاتی که شایسته آن هستند، خواهند رسید.  ما می خواهیم به قوانین عمل شود.

,

من، ملت را به  هشیاری فرامی خوانم.  آذربایجان یا بهپامی خیزد، یا خواهد سوخت.

,

می خواهم خودم را معرفی کنم. من پس از رسیدن به سن نوجوانی و شناخت نسبی خودم، با امام حسین (ع) آشنا شدم و محبت آن شخصیت انقلابی بزرگ ، در قلبم شعله کشید و آمال و اهداف و افکارم را تحکیم بخشید. حضرت حسین (ع) عشق خالصانه به خداوند و تسلیم شدن دربرابرش و نثار جان و مال در راه خداوند و آشتیناپذیری با ظلم و ظالمان و مبارزهقاطعانه را که  مسیر عشقواقعی است، به من آموخت. خداوند نصیبم کرد که در زیارت کربلای مقدس، عهد ببندم و سوگند یاد کنم که تا نفس آخر در صداقت به سلطان قلب ها، حضرت حسین (ع) ثابت قدم باشم. از خداوند متعال نیز نصیب شدن شهادت برایم را به احترام آن شخصیت بزرگ مسألت کردم.

,

جناب علی اف، آنچه شما را می ترساند، عشق طالع باقرزاده به حضرت حسین (ع) و افکارش است. شما حق دارید که بترسید. زیرا ۱۴۰۰ سال است زمزمه این سخن حسین (ع) که «مرگ را سعادت و زندگی با ظالمان را ذلت می دانم»، خواب حاکمان ظالم را به کابوس تبدیل کرده است. به شما اطمینان می دهم که با ایجاد فاجعه نارداران و جاری کردن خون انسان های مظلوم، پایان حاکمیت خود را نزدیک تر کرده اید.

,

در پایان از شما می خواهم اگر جسارت دارید، حکم حبس ابدی را که قرار است برای من صادر شود، به حکم دیگری تبدیل نکنید. برای آزادی این ملت شریف، نه تنها برای حبس ابد، بلکه برای اعدام و سوزانده شدن در آتش آماده ایم. خدا میان ما و شما قضاوت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه