اخبار داغ

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری :

خون شهدای بحرین رژیم آل خلیفه را سرنگون می کند/ دولت‌های مسلمان دربرابرجنایات رژیم بحرین سکوت نکنند

خون شهدای بحرین رژیم آل خلیفه را سرنگون می کند/ دولت‌های مسلمان دربرابرجنایات رژیم بحرین سکوت نکنند
آیت الله محسن حیدری گفت :مجامع داعیه دار دموکراسی شش سال است که به حرکت مسالمت‌آمیز و خستگی‌ناپذیر مردم بحرین با گلوله پاسخ می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله محسن حیدری در گفتگو با اهوازنوین اعدام سه جوان شیعه بحرینی توسط رژیم آل خلیفه را محکوم کرد و اظهار کرد: با جنایتی که آل خلیفه بدانند برخلاف توهمات این رژیم، انقلاب مردمی در بحرین با جنب و جوش بیشتری از سوی انقلابیون ادامه خواهد یافت زیرا پیروزی در انتظار مردم بحرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

, , ,

وی با بیان اینکه رسوایی و ننگ از آنِ حاکم و رژیم بحرین و آل خلیفه خواهد بود افزود:مردم بحرین در طول حدود شش سال گذشته هیچگاه تسلیم فشارهای فراوان آل خلیفه و سیاست های رعب‌آور این رژیم نشدند و بدون شک از این پس نیز نخواهند شد.

,
 آیت الله حیدری با بیان اینکه اگر تا دیروز مردم بحرین تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا انقلاب مقدسشان از مسیر صلح طلبی خارج نشود گفت : امروز خون شهدای جوان بحرینی سبب جوشش بیشتر نهضت مردم بحرین خواهد شدهمچنین در آینده‌ای نزدیک موجب سقوط نظام ظالم و دیکتاتور حاکم بر ملت بحرین خواهد شد.
,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه  رژیم آل خلیفه  برای تامین منافع برخی دولتهای غربی و رژیم صهیونیستی حتی از کشتن مردم خود ابا ندارد ادامه داد:چنین حرکاتی مانند اقدامات شاه سابق ما است. شاه معدوم از سال ۴۲ هر چه کشت و شکنجه کرد بیشتر خودش ضعیف‌تر شد. چنین‌ آینده‌ی در انتظار حاکمان آل خلیفه خواهد بود.

,

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: سکوت اعراب و جهانیان در قبال این جنایات باید از سوی همه فعالان در جامعه ما و در امت اسلامی مورد نکوهش و محکومیت قرار گیرد،مجامعی که مدام دم از دموکراسی می‌زند، شش سال است که به حرکت مسالمت‌آمیز و خستگی‌ناپذیر مردم بحرین با گلوله پاسخ می دهند و علما رازندان می‌افتند و جوانانشان را می کشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه