اخبار داغ

امام جمعه شهرستان قشم:

جامعه دانشگاهی عملکردی فرا مذهبی، فراجناهی و فرا قومیتی داشته باشد

جامعه دانشگاهی عملکردی فرا مذهبی، فراجناهی و فرا قومیتی داشته باشد
امام جمعه شهرستان قشم خواستار عملکردی دلسوزانه و بی طرف از سوی جامعه دانشگاهی شد و گفت: جامعه دانشگاهی می بایست برای خدمت به مردم، عملکردی فرا مذهبی، فراجناهی و فرا قومیتی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری قشم آزاد ، حجت الاسلام والمسلمین جوکار در جمع دانشگاهیان ، تشکیل جامعه دانشگاهی را اقدامی موثری در راستای دستیابی به پیشرفتی منسجم دانست و با اعلام حمایت همه جانبه از آنان، شکل گیری جامعه دانشگاهی را نقطه ی امیدی خواند که توان مرتفع سازی خلع های موجود را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد,

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط مابین روئسای دانشگاه ها و بهره گیری از امکانات یکدیگر، اظهار داشت: هم گرایی روئسای دانشگاه ها منتج به تحول در سیستم مدیریتی جامعه خواهد شد.

,

امام جمعه قشم، مبدا تحول و تحقق انقلاب اسلامی ایران را وجود دو بال علمی و معنوی( حوزه و دانشگاه) عنوان و با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) افزود: دانشگاه ها باید به جایگاه واقعی خویش دست یافته و سرچشمه تحولات جامعه باشند.پ

,

وی گفت: از جامعه دانشگاهی، عملکردی دلسوزانه و بی طرف انتظار می رود.

,

 جوکار ادامه داد: بهترین نتیجه ی ممکن از تشکیل جامعه دانشگاهی، حل مشکلات مردم و کادر سازی برای اداره امور جامعه با تربیت نیروهایی متخصصِ متعهد می باشد.

,

تقویت فضای موجود و ارتباط با علماء شیعه و سنی منطقه، تداوم جلسات بصورت تخصصی و در دست گرفتن جو جامعه از دیگر مطالبات امام جمعه قشم از جامعه دانشگاهی این شهرستان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه