اخبار داغ

وصیت نامه شهید اربابی؛

جوانان راه شهداء را ادامه دهند/حجاب حافط اسلام است

جوانان راه شهداء را ادامه دهند/حجاب حافط اسلام است
وصیت نامه شهید علیرضا اربابی به همراه دستخط این شهید بزرگوار بر روی سایت خبری ندای هیرمند قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ شهید علیرضا اربابی فرزند موسی در پانزدهم شهریور سال 1347 در زابل چشم به جهان گشود و در ارگان سپاه عازم جبهه می شود، او در مرز مهران بر اثر حوادث مربوط به درگیری با دشمن در سال 1365 به مقام والای شهادت نائل می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛ ,

در ادامه بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را می خوانیم:

,

به نام آن خدایی که آدمی را آفرید و نام او که ازلی و ابدی است و از همه از پیر از کوچکترین شیء ناچیز تا بزرگترین چیزها به نام او که در فطرت و قلب انسان ها جاگرفته است.

,

خدمت پدرم سلام عرض می کنم و امیدوارم سلام من را قبول کنند پدر جان تو زحمت های زیادی کشیده ای، حق خود را بر من حلال کن و مرا ببخش می خواهم که صبر داشته باشید که خدا از شما راضی باشد.

,

خدمت مادر عزیزم سلام عرض می کنم مادر جان بیشتر سختی ها و رنج ها رو تو کشیدی پدر جان از حقوق من ماهی 500 تومان کمک به جبهه کنند، تا مورد رضای خدا باشد و از شما می خواهم که فقط به خاطر رضای خدا کار کنید برادرم را به کلاس قرآن تشویق کنید به تمام خویشاندان سلام عرض می کنم و از آنها طلب بخشش را دارم.

,

از اقوام می خواهم که خدا را عبادت کنند و از برادر کوچکم محمد و احمد می خواهم راه مرا ادامه بدهند و از خواهران گرامی ام می خواهم که حجاب خود را فراموش نکنند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه