اخبار داغ

با حضور مدیر کل اداره صنعت و معدن استان؛

افتتاح فاز یک پایانه صادرات تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی

افتتاح فاز یک پایانه صادرات تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی
مراسم افتتاح فازیک پایانه صاداراتی تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی امروز با حضور مدیر کل استاندار استان، مدیر کل اداره صنعت و معدن استان ،فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در میلک شهرستان هیرمند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ مراسم افتتاح فازیک پایانه صاداراتی تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی امروز با حضور مدیر کل استاندار استان، مدیر کل اداره صنعت و معدن استان ،فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در میلک شهرستان هیرمند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

رضا شهری زاد رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان هیرمند در این خصوص به خبرنگار ندای هیرمند گفت: فاز یکم پایانه صادراتی تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی امروز به بهره برداری رسید.

,

وی افزود: این پایانه در جوار مرز رسمی میلک قرار دارد و بر اساس مجوز سازمان توسعه و تجارت ایران توسط شرکت زادآفرین هامون ایجاد شده است.

,

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمن نیز در این مراسم اظهار کرد: با ایجاد این پایانه میتوان رونق اقتصادی مفیدی در منطقه و همچنین اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد کرد.

,

وی افزود: شهرستان هیرمند مرز موثری در خصوص جابجایی کالا دارد که در این بین چندین بازارچه فعایت می کنند،،مرز رسمی میلک رونق اقتصادی خاصی نصیب شهرستان هیرمند کرده است.

,

پیری خاطرنشان کرد: میلک را می توان جزو بازارچه های برتر به دلیل صادرات کالا دانست، قطعا مکانی که صادرات را انجام می دهد واردات را نیز باید انجام دهد تا محصولات قابل استفاده را وارد بازار کنیم.

,

فرماندار هیرمند گفت: خشکباری که مربوط به افغانستان است را می توان وارد ایران کرد و آن را برای فروش در بازار روانه کرد، با وارد کردن شتر و دام سبک هم می تواند اثرات مثبتی در بازار مشاهده کرد.

,

وی ابراز داشت: برای جلوگیری از ازدحام کار در  پایانه صاداراتی تخصصی مواد غذایی و محصولات کشاورزی نیز تنها یک سرمایه گذار بومی فعالیت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه