اخبار داغ

در نشست بصیرت بسیجی‌های آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

سردار قاسمی: جانماز زیباکلام‌ها به سوی غرب است/ یکی از وزیران دولت یازدهم 13 هزار میلیارد تومان اختلاس کرده بود

سردار قاسمی: جانماز زیباکلام‌ها به سوی غرب است/ یکی از وزیران دولت یازدهم 13 هزار میلیارد تومان اختلاس کرده بود
یک فعال سیاسی گفت: انسان‌هایی چون صادق زیباکلام که به تعبیر من سجاده‌های آنان به‌سوی غرب پهن است با سخنانی آرام و نرم سعی در انحراف جوانان و دانشجویان ما دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار سعید قاسمی ظهر امروز در نشست بصیرت که در اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد، بابیان اینکه شهدا جز خوبی در قیامت چیزی نمی‌بینند، اظهار داشت: در کتابی می‌خواندم که شهید احمد کاظمی در رؤیا با سردار حاج مهدی باکری دیدار کرده و از وی حال و هوای آنجا را پرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: حاج احمد کاظمی در کتاب خاطرات خود می‌نوسید، حاج مهدی به من گفت؛ اگر حال و هوای من را می‌دیدی، هیچ‌گاه آرزوی زنده ماندن را نمی‌کردی.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس با غبطه بر حال و هوای شهرستانی‌ها نسبت به ولایت‌فقیه و شهدا، خاطرنشان کرد: زمانی که حال و هوای شهرستانی‌ها را نسبت به ولایت‌فقیه، امام راحل و بصیرت موجود در اسلام‌شناسی و انقلاب شناسی می‌بینم، به حال آنها غبطه می‌خورم.

,

وی افزود: قصد جسارت به تهرانی‌ها را ندارم، ولی انقلاب شناسی و خطرشناسی شما آذری‌ها قابل توصیف نیست چراکه شما حتی در حادثه ۹ دی ۱۳۸۸ هم از تهرانی‌ها پیشی گرفتید و مانند رشت یک روز زودتر به اعلام انزجار از حادثه ۹ دی پرداختید.

,

سعید قاسمی متذکر شد: نزدیکی به بیت مقام معظم رهبری نمی‌تواند در طرف ذره‌ای تفاوت ایجاد کند؛ برای مثال هستند انسان‌هایی که از نزدیکان مقام معظم رهبری هستند ولی هنوز نتوانستند ولایت‌فقیه را قبول کنند و آدم‌هایی مثل کروبی در ۱۳۸۸ در فکر خود نظر تغییر مقام معظم رهبری را در ذهن می‌پرورانند.

,

استاد دانشگاه با تأکید بر حال و احوال برخی از خانواده‌های نزدیک خود ما نیز ابراز تأسف و تصریح کرد: هستند از فامیل‌های درجه‌یک ما که امروز وقتی از او مسائل اعتقادی و تقلیدی می‌پرسید، پاسختان را با نیش و کنایه و تمسخر می‌دهند و خودتان بدین باورید که آیا این همان دختر و پسری است که من ۳ یا ۴ سال پیش دیده بودم؟!

,

وی ادامه داد: در این مدارس و دانشگاه‌های ما، به‌صورتی در فرزندان ما تغییر و تحول ایجاد می‌کنند که امکان بازگشت در آن‌ها با برپایی اردوهای راهیان نور و یا زیارت نیز پدید نمی‌آید.

,

سردار قاسمی بیان داشت: در کدام مقطع از دانشگاه‌ها و نظام آموزشی کشور، از نامه‌های رهبر کبیر انقلاب بحث و سخن می‌شود، علی‌رغم افزایش این موارد، رفته‌رفته این مطالب کم می‌شود به‌صورتی که امسال شاهد حذف داستان حسین فهمیده از کتاب‌های ابتدائی شد که هیچ‌یک از مسئولان پاسخگوی علت حذف آنها از کتب درسی نبودند.

,

وی با اشاره به عملکرد افراد و انقلابیون درگذشته، اذعان کرد: درگذشته افراد حال را می‌نگریستند و زمانی که در دیوار خانه‌ها تنها عکس منتظر و امام خمینی بود، بعد از اعلام خونین امام خمینی از عزل آیت‌الله منتظری، مادر بنده عکس آیت‌الله منتظری را شکست و اجازه نصب عکس را به هیچ‌یک از فرزندان نداد.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: علت تنها این بود که امام خمینی طی نامه‌ای به مردم نوشته بودند که آیت‌الله منتظری به توجه به روحیه‌ی تحریک‌پذیر خود اجازه اداره امور کشور را ندارند و این باعث شد که کم‌سوادترین آدم در این نظام که یکی از آنها مادر بنده بود، گوش‌به‌فرمان امام داده و او را از عرش به فرش انداخت.

,

وی اضافه کرد: اما متأسفانه امروز هستند کسانی که هنوز عکس منتظری را از دیوار خانه‌های خود پایین نیاورده و امروز امام خمینی را دوشادوش ایشان می‌دانند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر وجود چنین آدم‌هایی در این دوران نیز، عنوان داشت: امروز نیز وجود آدم‌هایی چون مطهری برای این نظام همانند منتظری است؛ چراکه در  خون انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، در کشور دشمن، در انگلیس مشغول تحصیل بود و امروز نیز سخنگوی جان کری در ایران باشد.

,

وی افزود: باید چشم و گوش خود را باز کنیم که امروز انسان‌هایی چون صادق زیباکلام که به تعبیر من سجاده‌های آنان به‌سوی غرب پهن است و نه به‌سوی قبله، با سخنانی آرام و نرم سعی در انحراف جوانان و دانشجویان ما هستند که در جلسات مشاهده می‌کنیم سؤالاتی پوچ چنان ذهن جوانان ما را پرکرده است که اجازه درک برای شنیدن سخنان جدید وجود ندارد.

,

سردار قاسمی متذکر شد: همان وزیر آموزش‌وپرورشی که به حذف درس شهید محمدحسین فهمیده از کتب ابتدایی به‌شرط جایگزین در رده‌های سنی بالاتر را رضایت داده و بعد از قبول کردن آن شرط را نیز اجرا نکرد و در پاسخ به سؤال خبرنگاران، فراموشی را علت ثبت نکردن جریان شهید محمدحسین فهمیده در کتاب درسی را عنوان کرد، بعدها معلوم شد یکی از وزیران با ۱۳ هزار میلیارد اختلاس از جمله نفراتی هستند که در لیست استیضاح مجلس قرار گرفتند.

,

وی افزود: همان فرد در پاسخ گفته بودند که ۱۳ هزار میلیارد مبلغی نیست! مثل‌اینکه به تعدادی از جوانان ۳۰ میلیون تومان وام ازدواج تعلق‌گرفته است؛ همان وامی که زمان ارائه تسهیلات بانکی، تا کپی کفش پدر پرونده نباشد، وام ۵ میلیون تومانی به وی تعلق نمی‌گیرد!

,

استاد دانشگاه با اشاره به حذف جریان شهید محمدحسین فهمیده از کتب درسی دانش آموزان و دخالت‌های فضای مجازی، BBC،CNN و ...، تأکید کرد: مطابق با همان روز که عده از اصولگراها به حذف این ماده درسی از کتب دانش آموزان اعتراض کردند، شب همان روز در رسانه‌های مذکور، از حذف این داستان استقبال کرده و سیستم آموزش ایران درگذشته را صهیونیست پرور خواندند.

,

وی اضافه کرد: به‌غیراز سیستم آموزشی کشور، در مقطع تحصیلی این سخنان باید گفته شود، اندکی هم در دانشگاه در دروس انقلاب اسلامی ۱ و ۲ گفته می‌شود که در کل ۱۰۰ سؤال یکسان مشخص است که اگر دانشجو در آن ماده درسی کمتر از ۱۸ بگیرد باید در ارائه مدرک به وی صرف‌نظر کرد.

,

سردار قاسمی توضیح داد: سؤالاتی در دانشگاه‌ها در کلاس‌های انقلاب اسلامی پرسیده می‌شود که تنها غیبت ۱۱ روزه احمدی‌نژاد بسیار بالاتر از مسافرت تایلند آقای روحانی در دوران ریاست‌جمهور جلوه داده می‌شود و این تنها برای منحرف کردن افکار دانش آموزان و دانشجویان بنده و شماست.

,

وی با اشاره به سیاست‌های دولت روحانی در خصوص ایجاد فضای باز برای تمامی جاسوسان، اظهار کرد: جاسوسان به‌عنوان گردشگران در ایران رفته و آمد می‌کنند به‌صورتی که در دستگیری آنها، حتی به مارک آدامس فلان وزیر نیز اعتراف کردند.

,

فرمانده دفاع مقدس تأکید کرد: اما وظیفه پاسداران و خانواده‌های شهدا این است که بار دیگر اسلحه‌ها را به‌دست گرفته و ریل‌بر هم گسسته دولت اصلاحات که با فوت آیت‌الله هاشمی به‌هم‌ریخته است و روزی سید حسن خمینی و روزی ناطق نوری را علم می‌کنند، نگذاریم دوباره افسار کشور را به دست‌گیرند.

,

وی افزود: نگذاریم ریشه به‌دست فرزندان ما دهند و عده‌ای را الگوی زندگی فرزندان خود قرار دهیم که در برنامه تلویزیونی بابیان این اصطلاح انگلیسی «چراغی که به خانه روا است بر مسجد حرام است» مساعدت جمهوری اسلامی ایران به کشورهای نیازمندی چون یمن و سوریه را کذب و ناقض می‌خوانند.

,

استاد دانشگاه در پایان با بیان اینکه فرزندان و خانواده‌های شهدا هنوز زنده‌اند، تصریح کرد: در پیاده روی اربعین نشان دادیم که باتحمل سختی درراه کربلا، آماده پذیرش هر نوع خفت را نداشته و امیدواریم بعد از کربلا، هدف جوانان انقلابی و بسیجی، قدس باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه