اخبار داغ

30دی، روز شمار تاریخ ترور در ایران؛

قتل ۴۲ نفر توسط منافقین / از فروشنده مغازه تا معلم یکی از مدارس کهنوج در بین شهدای ۳۰ دی

قتل ۴۲ نفر توسط منافقین / از فروشنده مغازه تا معلم یکی از مدارس کهنوج در بین شهدای ۳۰ دی
سی ام دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۴۲ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۸ تا ۷۱ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سی ام دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۴۲ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۸ تا ۷۱ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی این شهدا به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

شیرزاد غلامی ۱۵ بهمن ماه ۱۳۱۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۵۸ در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود در سلماس در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

عبدالله حمیدی یکم فروردین ماه ۱۳۳۵ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۵۹ در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, عبدالله حمیدی یکم فروردین ماه ۱۳۳۵ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۵۹ در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

اکبر پناهنده ۲۴ فروردین ماه ۱۳۴۲ ذر استان کرمان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۵۹ در حالی که معلم بود در کهنوج در یک حمله مسلحانه توسط اشرار به شهادت رسید.

,

حسین عزیزی یکم خرداد ماه ۱۳۴۴ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۰ در مریوان در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, حسین عزیزی یکم خرداد ماه ۱۳۴۴ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۰ در مریوان در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

جواد سبحانی ۷ مرداد ماه ۱۳۱۴ ذر استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که فروشنده یک مغازه بود در خیابان ۱۶ متری تهران توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

,

علی بهرامی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۲۲ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که پاسدار انقلاب بود در مریوان بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, علی بهرامی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۲۲ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که پاسدار انقلاب بود در مریوان بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

ولی الله فرهادتوسکی ۱ خرداد ماه ۱۳۴۵ در استان همدان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

فرهاد کردیزدی ۱ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان چهار محال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, فرهاد کردیزدی ۱ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان چهار محال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

حسین علی کوچک ۲ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان همدان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

رحیم صالحیان ۶ تیر ماه ۱۳۳۷ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, رحیم صالحیان ۶ تیر ماه ۱۳۳۷ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

مصطفی محمدی خواهبین کلای ۱ اسفند ماه ۱۳۴۱ در استان مازندران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

عنایت الله نجف پور در سال ۱۳۴۲ در استان چهار محال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, عنایت الله نجف پور در سال ۱۳۴۲ در استان چهار محال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

علیرضا نجفی ۱۷ مهر ماه ۱۳۴۱ در استان اصفهان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

سعید دادگستر مقدم ۱۰ اسفند ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در اخکندی سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, سعید دادگستر مقدم ۱۰ اسفند ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در اخکندی سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محمود درویشی ۹ آذر ماه ۱۲۹۰ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که نیروی بسیجی بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

محمد رضایی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۶۰ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که نیروی بسیجی بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, محمد رضایی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۶۰ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که نیروی بسیجی بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محمدعلی رنجبر بافقی ۱۱ مهر ماه ۱۳۴۱ در استان یزد متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

اسفندیار  سلطانی ۳ آبان ماه ۱۳۴۱ در استان چهار محال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, اسفندیار  سلطانی ۳ آبان ماه ۱۳۴۱ در استان چهار محال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

مصطفی ساریخانی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان همدان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

حسن آوژ در سال ۱۳۴۱ در استان قم متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, حسن آوژ در سال ۱۳۴۱ در استان قم متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

عباس ابولیان ۱۰ مرداد ماه ۱۳۴۱ در استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

فریدون سعادت بالکادو در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, فریدون سعادت بالکادو در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

طهماسب هادی زاده ۱ مهر ماه ۱۳۴۰ در استان کرمان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

صفرعلی آزاده دل بلداجی ۲ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان چهارمحال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, صفرعلی آزاده دل بلداجی ۲ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان چهارمحال و بختیاری متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

ابوالفضل حسینی کوملایی ۲۰ تیر ماه ۱۳۴۲ در استان گیلان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

,

منوچهر پولادی ۷ دی ماه ۱۳۳۵ در استان اصفهان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارمند یکی از نهادها بود در سنندج توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

, منوچهر پولادی ۷ دی ماه ۱۳۳۵ در استان اصفهان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارمند یکی از نهادها بود در سنندج توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.,

حسن بوربور ۱۶ مرداد ماه ۱۳۴۱ در استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید در ده امام پاکدشت استان تهران تدفین شد.

, ده امام,

حمیدرضا طاهری ۱۵ تیر ماه ۱۳۴۵ در استان خراسان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, حمیدرضا طاهری ۱۵ تیر ماه ۱۳۴۵ در استان خراسان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محمد فولادی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

بهزاد منصوری ۷ آذر ماه ۱۳۴۱ در استان زنجان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که کادر ارتش بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, بهزاد منصوری ۷ آذر ماه ۱۳۴۱ در استان زنجان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که کادر ارتش بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

غلامرضا مهاجری اول ۵ آذر ماه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

سهراب صالحی در سال ۱۳۴۴ در استان سیستان و بلوچستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, سهراب صالحی در سال ۱۳۴۴ در استان سیستان و بلوچستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محسن روحانی ۲۵ شهریور ماه ۱۳۴۷ در استان خراسان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

سالار سعیدی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۴۶ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که نیروی بسیجی بود در بانه ترور شد و به شهادت رسید.

, سالار سعیدی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۴۶ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که نیروی بسیجی بود در بانه ترور شد و به شهادت رسید.,

قربان علی بیک احمدآبادی در سال ۱۳۴۲ در استان خراسان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که پاسدار انقلاب بود بوسیله گروهک تروریستی منافقین در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

قاسم حیدره ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۵ در استان کرمانشاه متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سنقر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, قاسم حیدره ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۵ در استان کرمانشاه متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۲ در سنقر در یک حمله مسلحانه به شهادت,

عمر خاکی ۴ خرداد ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ در بوکان ترور شد و به شهادت رسید.

,

رحمان رستمی ۱ مرداد ماه ۱۳۴۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ در حالی که نیروی پیشمرگ کرد بود در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, رحمان رستمی ۱ مرداد ماه ۱۳۴۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ در حالی که نیروی پیشمرگ کرد بود در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رس,

سیدابوالفضل افتخاری ۵ خرداد ماه ۱۳۱۹ در استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ در بوکان بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت سید.

,

علی اصلانی ۵ تیر ماه ۱۳۲۰ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ در حالی که طلافروش بود در سنندج توسط گروهک دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

, علی اصلانی ۵ تیر ماه ۱۳۲۰ در استان کردستان متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ در حالی که طلافروش بود در سنندج توسط گروهک دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.,

علی جوانمردی ۳ مهر ماه ۱۳۴۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۷۰ در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود در حومه مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

حمیدرضا نظری ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۵۳ در استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۷۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در کرج توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

, حمیدرضا نظری ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۵۳ در استان تهران متولد شد و ۳۰ دی ماه ۱۳۷۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در کرج توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه