اخبار داغ

واکنش سخنگوی شورای شهر گرگان در خصوص بکارگیری مشاور رسانه ای ؛

پایین محلی : شورا مشاور گرفته نه رئیس شورا / هنوز قطعی نیست

پایین محلی : شورا مشاور گرفته نه رئیس شورا / هنوز قطعی نیست
سخنگوی شورای شهر گرگان در خصوص استخدام مشاور رسانه ای سه میلیون تومانی گفت :این فرد مشاور شوراست نه رئیس شورا و مبلغ تعیین شده نیز کمتر خواهد بود ضمن اینکه هنوز قطعی نشده .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ صفرعلی پایین محلی سخنگوی شورای شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص بازتاب خبری در شبکه های اجتماعی در خصوص استخدام مشاور 3 میلیون تومانی شورا واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

پایین محلی افزود : قرار شده فردی مشخص شود تا اخبار کمیسیون ها و مصوبات صحن و برخی کارهای تبلیغاتی مورد نیاز شورا را انجام دهد و در سایتها اطلاع رسانی کند .

,

پایین محلی تصریح کرد: اینکه گفته شده مشاور رسانه ای رئیس شورا درست نیست ، این فرد مشاور رسانه ای شورا خواهد بود .

,

وی در خصوص حقوق ماهیانه 2 و نیم تا سه میلیون مطرح شده عنوان کرد: البته چنین بحثی مطرح شد اما بنده مخالفت کردم و گفتم این مبلغ زیاد است و کمتر شود .

,

سخنگوی شورای شهر گرگان خاطرنشان ساخت : این موضوع یعنی بکارگیری مشاور رسانه ای شورا در هیئت رئیسه مطرح ولی قطعی نشده است.

,

پایین محلی در خصوص نحوه انتخاب این مشاور و در جواب به این سوال که ممکن است انتخاب یک خبرنگار با نارضایتی سایر خبرنگاران مواجه شود گفت : این مزایده یا مناقصه نیست بلکه به تشخیص خود شوراست و هیئت رئیسه است که این انتخاب را بر عهده دارد .

,

گفتنی است شب گذشته در یکی از گروههای اجتماعی حامی توسعه شهری گرگان عنوان شده بود رئیس شورای شهر گرگان مشاور رسانه ای با ماهی سه میلیون تومان حقوق استخدام می کند .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه