اخبار داغ

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور:

اقامه نماز مانع رشد آسیب‌های اجتماعی می‌شود

اقامه نماز مانع رشد آسیب‌های اجتماعی می‌شود
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر نماز هر انسانی تقویت شود بزرگ‌ترین تهاجمات نیز نمی‌تواند بر آن اثر کند و اقامه نماز هیچ گاه اجازه رشد آسیب های اجتماعی را نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، دکتر محمود مظفر امروز پنجشنبه در نشست خانواده مطهر که در کرمانشاه برگزار شد، سازمان بهزیستی را پر خیر و برکت ترین نهاد در خدمات رسانی به تمام افشار جامعه دانست و اظهار داشت: بهزیستی در بخش های آموزشی که بعضی دستگاه ها کوتاهی می کنند به عنوان سازمانی مداخله گر وارد میدان می شود و نقش تربیتی مهمی در مهدهای کودک دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور افزود: سازمان بهزیستی در زمینه برطرف کردن آسیب اجتماعی نیز به خوبی ورود پیدا کرده و به همین دلیل قصد ما در ستاد اقامه نماز ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف این سازمان گسترده است.

,

 

,

دکتر مظفر افزود: خداوند در آیات قرآن کریم می فرماید که اگر نماز هر انسانی تقویت شود بزرگترین تهاجمات نیز نمی تواند بر آن اثر کند و اقامه نماز هیچ گاه اجازه رشد آسیب های اجتماعی را نمی دهد.

,

 

,

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی می تواند برای جامعه هدف خود احکام مربوط به نماز را جمع آوری کند و در بحث های مشاوره ایی که ارائه می دهد راهکارهای حفظ دین از طریق نماز را عنوان کند.

,

 

,

دکتر مظفر گفت: مطالعه کتاب های احکام توسط خانواده های تحت پوشش بهزیستی  و ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف راهکاری سازنده برای پاشنایی با آموزه های دینی است.

,

 

,

وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید عامل باشند و در برنامه ها و جلسات زمان نماز را مد نظر بگیرند و مربیان مهدهای کودک می توانند با برگزاری دوره آموزشی در خصوص نماز با ستاد اقامه نماز همکاری کنند و با همکاری بهزیستی ستاد اقامه نماز، کتاب آموزشی نماز را تهیه کرده  و کودکان زیر ۷ سال می توانند در کنار بازی های کودکانه خود با آموزه های دینی آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه