اخبار داغ

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

همایش حراست دستگاههای اجرایی استان برگزار شد

همایش حراست دستگاههای اجرایی استان برگزار شد
همایش حراست دستگاههای اجرایی استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه، مدیر حراست کل استان و مدیران حراست دستگاههای اجرایی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  «کیوسنا»، همایش حراست دستگاههای اجرایی استان  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه، مدیر حراست کل استان و مدیران حراست دستگاههای اجرایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «کیوسنا»,

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سخنان کوتاهی با خوش آمدیی و ابراز خرسندی از میزبانی این همایش گفت: حراست ما، نقطه امن دستگاه  ها هستند و به خوبی از امنیت فیزیکی و روانی سازمان ها صیانت می کنند.

,

مهرام افزود: در نگاه مردم عده ای به عنوان نماد حکومت و دین محسوب می شوند مانند روحانیان، سپاهیان، مدیران ارشد، شخصیت های مذهبی و از جمله نیروی حراست که اگر خدای نخواسته به هر دلیل در این جایگاه خطایی از آنان سرزند، این خطا به حساب دولت و دین نوشته می شود، پس حفظ و رعایت تقوای الهی را همواره باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه با اشاره به حساسیت کار حراست گفت: کار حراست بسیار سخت است و تکالیف حساس که برای حراست تعریف شده، بر سختی و اهمیت کار حراست می افزاید.

,

دکتر مهرام در پایان سخنان خود نامه راهگشای حضرت امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر فرماندار مصر را یادآور شد و با قرائت فرازهایی از این نامه گفت: مرور روزانه این نامه ما را خدایی می کند و هر چه به خدا نزدیک شویم و صفات الهی از جمله چشم پوشی از عیوب مردم بیشتر در ما متجلی می شود.
در این همایش از محمدرضا امامقلی، مدیر پیشین حراست دانشگاه با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر و تشکر شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه