اخبار داغ

به بهانه سفر مجدد نوبخت به کُردستان؛

آیا سهم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کُردستان از فاینانس جذب شد؟/بازدید معاون رییس جمهور از راه آهن خوابیده همدان - سنندج

آیا سهم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کُردستان از فاینانس جذب شد؟/بازدید معاون رییس جمهور از راه آهن خوابیده همدان - سنندج
محمد باقر نوبخت در حالی برای دومین بار به کُردستان سفر می‌کند که کماکان بسیاری از وعده‌های دولتی‌ها به مردم استان در پیچ و خم تحقق قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمدباقر نوبخت" معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، در جریان سفر اردیبهشت ماه خود در سال ۹۳ به مردم کُردستان اطمینان داد که به تمامی وعده‌های دولت در این استان عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی گفته بود که کُردستان از یک رقم ۳۵ میلیارد دلاری سهم دارد که رقم ریالی آن ۴ هزار میلیارد تومان است.

,
,


نوبخت تاکید کرده بود که این مبلغ از محل فاینانس اختصاص داده می‌شود و انتظار از مسوولین استان این است که با توجه به رقم بالای این مبلغ،‌ آن را در کارهای زیربنایی و رفع مشکلات اساسی استان هزینه کنند.

,
,


با گذشت ۲ سال و اندی از آخرین سفر آقای معاون رییس جمهور به کُردستان، امروز ۳۰ دیماه ۹۵ نوبخت بار دیگر میهمان استان شده تا بر اساس برنامه بازدیدی از پروژه به خواب رفته راه آهن همدان سنندج داشته و در شورای اداری استان شرکت کند.

,
,


تحقق وعده‌های دولتی‌ها در‌ کُردستان در آخرین‌های ماه‌های فعالیت آنان در حالی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته که روحانی در خرداد ۹۲ وعده‌ پر زرق برق تشکیل کارگروه افزایش اعتبارات کُردستان را داد که تنها جمع کردن آرای کُردستانی‌ها را به دنبال داشت و پس از آن به دست فراموشی سپرده شد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه