اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش تاکستان:

بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند

بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند
رئیس آموزش و پرورش تاکستان بیان کرد: بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند که در این راستا اتفاقاتی در ابیک و شهرک مهرگان قزوین افتاده است اما در تاکستان هیچ اقدامی در عمل دیده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ رضا رحمانی ریاست آموزش و پروش تاکستان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهر گفت: محوریت جلسه بر سه عنوان بررسی و احداث مدرسه 8کلاسه روستای مهدی آباد توسط شرکت نیروهای بادی مپنا، هماهنگی مدارس برای بازسازی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس,
وی در ادامه افزود: در صورت جلسه منتج به تاریخ 22/3/90 مصوب شده بود که مدرسه ای را شرکت مپنا بسازد که حتی کارگران مشغول در آن پروژه از افراد بیکار اطراف همان محدوده باشند که تا به امروز محقق نشده و درخواست داریم که مسئولین پیگیری کنند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
این مسئول اذعان کرد: بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند که در این راستا اتفاقاتی در ابیک و شهرک مهرگان قزوین افتاده است اما در تاکستان هیچ اقدامی در عمل دیده نشده است.
,
همچنین رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: در مسکن مهر بالغ بر 2100 خانواده وجود دارند که حتی درمانگاهی برای آنها نیست؛ بودجه اختصاص یافته است اما مکانی برای احداث درمانگاه در اختیار این اداره قرار نمی‌گیرد و احتمال برگشت بودجه نیز وجود دارد.
,
ابراهیم زاده رئیس مشارکت‌های مردمی در ادامه این نشست اذعان کرد: قانون شوراها در سال 1373 مصوب شد که یک مرجع و پشتیبان و موتور محرک آموزش و پرورش است؛ به استناد قانون شوراها، تمامی دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
وی گفت: چند نکته بهتر است رعایت شود، ابتدا اینکه کتاب قانون شورای آموزش و پرورش در اختیار اعضای شورا قرار گیرد تا وظیفه مشخص شده در حیطه کاری خود را بدانند و فقط در حیطه کاری خود ورود نمایند. دوم اینکه تقویم زمانبندی اجرایی در اختیار اعضا قرار گیرد که در چه ماه‌هایی در مورد چه موضوعی باید بحث شود و سوم جلسه ای مختص قانون خوانی برگزار گردد که با قانون و بند های آن آشنا شوند.
,
در پایان این نشست مهران رحمانی رییس نهضت سواد آموزی تاکستان بیان کرد: در ابتدا نهضت سوادآموزی با 188 بی سواد راه اندازی شد و از رتبه سیزدهم به ششم دست پیدا کردیم با همت دوستان این رتبه می‌تواند به سوم در آینده ای نزدیک تبدیل شود.
,
وی گفت: در روزهای آینده کلاس هایی آموزش قالی بافی؛ پیشگیری اعتیاد را در روستاها و بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه