اخبار داغ

در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در اسدآباد مطرح شد

سخنگوی دولت: مسئولان استانی از ما کارهای درشت بخواهند/استاندار:مردم قدردان دولت باشند

سخنگوی دولت: مسئولان استانی از ما کارهای درشت بخواهند/استاندار:مردم قدردان دولت باشند
صبح امروز به با سه ساعت تأخیر جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور، استاندار همدان، مدیران کل دستگاه‌ها اجرایی در شهرستان اسدآباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ در این نشست که قرار بود کل جلسه مسائل مربوط به شهرستان اسدآباد مطرح شود، با طرح موضوع راه‌آهن همدان تهران آغاز شد و سپس به تعدادی از پروژه‌های شهرستان پرداخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این جلسه استاندار همدان به سفر رئیس‌جمهور در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: از 44 مورد پروژه در سطح استان در این سفر 11 مورد مربوط به اسدآباد بوده است.

,

ناصر نیکبخت  به راه‌آهن همدان اشاره کرد و خواستار تسریع درراه اندازی این پروژه شد.

,

وی یادآور شد: مسیر راه‌آهن همدان تهران 80 کمتر آن باقی‌مانده که باتدبیر دولت انتظار می‌رود روند این امر سرعت بگیرد.

,

استاندار همدان گفت: مردم اسدآباد باید قدردان دولت تدبیر باشند و بنده به‌نوبه خودم از رئیس‌جمهور نسبت به اسدآباد قدردانی می‌کنم.

,

امام‌جمعه اسدآباد هم با اشاره به مشکلات فراروی شهرستان وجود یک ندامتگاه را ضروری دانست و گفت: امکانات نیروی انتظامی کفاف حل مشکلات مردم را نمی‌دهد و باید دولت در این زمینه شهرستان را یاری دهد.

,

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد با تأکید بر حذف گردنه اسدآباد، گفت: در این گردنه تصادفات زیادی رخ می‌دهد  که ایجاد تونل یکی از راهکارها و مصوبات بود که اجرایی نشد.

,

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور نیز با تأکید بر اینکه باید مسئولان استانی زرنگ باشند و کارهای درشت‌تر را از ما بخواهند، افزود: این پروژه‌ها در سطح استانی نیز قابل‌حل است.

,

محمدباقر نوبخت با اشاره به اختصاص 800 میلیارد تومان به استان همدان در سفر رئیس‌جمهور، گفت: از این میزان 70 درصدان اجراشده است.

,

وی از ایجاد ریل راه‌آهن در مسیرهای اسدآباد، تویسرکان و نهاوند خبر داد و گفت: این پروژه بزرگی است که دولت برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

,

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور به بیان اینکه برخی میگویند برجام نتیجه‌ای نداشته باید بگوییم که همین‌که در برخی از موارد مانند تعامل با بانک‌ها نتیجه خوبی حاصل شد که این‌ها نشان از وجود برجام بود.

,

وی همچنین به سرمایه‌گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: ما موفق شدیم در این دولت 11.5 میلیارد دلار سرمایه گذری در بخش خارجی داشته باشیم و این‌یک افتخار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه