اخبار داغ

تماس چند آتش‌نشان از زیر آوار با همکاران خود

تماس چند آتش‌نشان از زیر آوار با همکاران خود
شاکری با اعلام خبر خوش زنده بودن یک تا 3 نفر از آتش‌نشانان زیر آوار مانده گفت: چند منبع خبری به من گفتند که یک تا 3 نفر از نیروهای امدادی گرفتار شده در ساختمان پلاسکو پیامک دادند و عنوان کردند که در موتورخانه این ساختمان پناه گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اطلاعات دریافتی تعدادی از آتش نشان ها از موتورخانه ساختمان پلاسکو تماس گرفتند و خبر سلامت خود را ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین حال رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: چند منبع خبری به من گفتند که یک تا 3 نفر از نیروهای امدادی گرفتار شده در ساختمان پلاسکو پیامک دادند و عنوان کردند که در موتورخانه این ساختمان پناه گرفته‌اند.

,

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در حاشیه بازدید خود از محل حادثه حریق ساختمان پلاسکو اظهار داشت: لحظات پیش به اتفاق شهردار تهران و آقای شریف‌زاده که فرماندهی میدان را برعهده دارد از جبهه‌هایی مختلف بازدید کردیم و طبق گزارش شده 25 نفر از نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده‌اند، تا زمان آواربرداری آمار دقیق محبوس‌شدگان مشخص نیست.

,

وی گفت: در حال حاضر سگ‌های زنده‌یاب و تجهیزات الکترونیکی جدید برای شناسایی افراد زنده زیر آوار به محل آورده شده است.

,

شاکری در پایان با اعلام خبر خوش زنده بودن یک تا 3 نفر از آتش‌نشانان زیر آوار مانده گفت: چند منبع خبری به من گفتند که یک تا 3 نفر از نیروهای امدادی گرفتار شده در ساختمان پلاسکو پیامک دادند و عنوان کردند که در موتورخانه این ساختمان پناه گرفته‌اند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه