اخبار داغ

پس از حاشیه های فراوان صورت گرفت؛

اقدام اعتدالی مسئولان استان در لغو یک همایش جنجالی +جزئیات

اقدام اعتدالی مسئولان استان در لغو یک همایش جنجالی +جزئیات
جلسه سخنرانی یکی از عناصر فتنه 88 که قرار بود به دعوت حزب کارگزاران سازندگی استان سمنان برگزار شود لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پس از آنکه انتشار خبر دعوت مسئولان حزب کارگزاران استان سمنان از یکی از عناصر فعال در فتنه 88 جهت سفر به سمنان با واکنش گسترده شخصیت ها، گروه ها و فعالان فرهنگی اجتماعی استان سمنان مواجه شد، مسئولان این حزب تصمیم گرفتند همایش استانی خود را بدون حضور این فرد برگزار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اوایل هفته گذشته بود که یکی از چهره های نزدیک به حزب کارگزاران سازندگی استان سمنان در شبکه های اجتماعی محلی از سفر فائزه هاشمی در سمنان و سخنرانی وی در همایش استانی این حزب خبر داد و اعلام کرد آئین افتتاح کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی صبح روز پنجشنبه 30 دی در تالار هلال احمر سمنان برگزار خواهد شد.

,

هنوز دقایقی از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی نگذشته بود که تصاویر نقش آفرینی فائزه هاشمی در اغتشاشات سال 88 در بسیاری از صفحات و گروه های مجازی نقش بست و جمع زیادی از مردم و بویژه جوانان سمنانی نسبت به حضور فعالان فتنه 88 در استان هشدار دادند.

,

واکنش ها به اعلام خبر حضور فائزه هاشمی در سمنان به شبکه های اجتماعی محدود نشد تا جایی که در روزهای گذشته جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان نیز در تماس با شخصیت های استان خواستار جلوگیری از حضور فعالان فتنه 88 در مرکز استان شدند.

,

اعتراضات به خبر حضور فائزه هاشمی در استان تا آنجا پیش رفت که یکی از شخصیت های محوری استان در حاشیه یکی از جلسات خود با مقامات ارشد سیاسی استان از آنها خواست با لغو این همایش، خط مشی اعتدالی خود را در عمل نیز اثبات کرده و به گونه ای رفتار نمایند تا وحدت موجود در استان خدشه دار نشود.

,

پس از این اتفاق، مجمع احزاب و شورای اصلاح طلبان استان سمنان اعلام کرد جلسه ای که قرار بود در تالار هلال احمر سمنان برگزار شود به دلیل آنچه که این مجمع آنرا "پاره ای از مشکلات" خوانده است لغو می شود.

,

گفتنی است فائزه هاشمی فرزند مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی است و نقش مهمی در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 داشته است. وی در جریان فتنه 88 چندین بار توسط مراجع قضایی بازداشت و روانه زندان شده بود.

,

, , ,

فائزه هاشمی همچنین اردیبهشت ماه سالجاری در دیدار با فریبا کمال آبادی از اعضای ارشد فرقه ضاله بهائیت از فعالیت های سیاسی اجتماعی این فرقه حمایت کرده بود.

,

, ,

به هر صورت این اقدام اعتدالی مسئولان استان سمنان در لغو همایشی که ممکن بود عاملی برای ایجاد تنش و برهم خوردن نظم و وحدت موجود در استان شود ارزشمند و قابل تقدیر است.

,

شبکه اطلاع رسانی مرآت امیدوار است مسئولان استان سمنان خط مشی اعتدالی خود را تا پایان عمر دولت یازدهم با قدرت و بدون توجه به جوسازی برخی گروه های سیاسی ادامه داده و به دور از جنجال های سیاسی، پاسخگوی مشکلات مردم در بخش های مختلف باشند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه