اخبار داغ

بهبود وضعیت معیشت مردم با رونق بحث گردشگری در کوثر

بهبود وضعیت معیشت مردم با رونق بحث گردشگری در کوثر
با شناساندن موقعیت های گردشگری و تاریخی در شهرستان کوثر، می توان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و رسیدن سریع تر به شاخصهای توسعه را فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، با برنامه ریزی و استفاده مناسب از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در زمینه گردشگری در شهرستان کوثر می توان به نتایج مطلوبی در بحث توسعه این صنعت در این شهرستان دست پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

با معرفی بناهای تاریخی و باستانی و جاذبه های گردشگری منطقه زمینه توقف مسافران در این شهرستان مهیا می شود؛ توسعه زیرساختهای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی فرهنگی، نقش مهمی در جذب بیشتر گردشگران دارد.

,

روستا گردی و استفاده از ظرفیت های این بخش، از جمله بخش های مغفول مانده و حلقه مفقوده گردشگری در شهرستان کوثر است که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.

,

ارزان بودن، مناظر زیبا و بکر، سرسبزی های تمام نشدنی و چشم اندازهای بی نظیر و بسیاری از مزیت های دیگر می تواند انگیزه حضور در روستاها را میان گردشگران ایجاد کند.

,

با این اقدام، می توان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و رسیدن سریع تر به شاخصهای توسعه را فراهم کرد.

,

این شهرستان با جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد و نخبگان و جاذبه های فرهنگی همواره یکی از کانونهای توجه گردشگران بوده و رویکرد امسال سفر برای تسهیلات مطلوب به گردشگران اطلاع رسانی مناسب و کیفیت خدمات است.

,

شهرستان کوثر ده ها اثر تاریخی، باستانی و مراکز متعدد گردشگری دارد که حمام سنگی، پل فیروزآباد، آبگرم گیوی، منبر مشکول و غاریخگان از آن جمله است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه