اخبار داغ

کمتر از 24 ساعت گذشته ؛

دو زورگیر مسافر نما در الیگودرز دستگیر شدند

دو زورگیر مسافر نما در الیگودرز دستگیر شدند
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز از دستگیری دو زورگیر مسافر نما در کمتر از 24ساعت گذشته توسط ماموران آگاهی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خدارحم ذلقی فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز در گفت و گو با هیجار  ضمن تشریح جزئیات  این خبر گفت: دو نفر از تاکسی داران با اعلام شکایت مبنی بر اینکه اموالشان توسط دو زورگیر مسافر نما در دو شب گذشته ودر روستاهای اطراف شهرستان به سرقت رفته است که این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی  به نحوه سرقت اموال توسط این افراد اشاره نمود و اضافه کرد : این دو زورگیر قبل از رسیدن به مقصد با چاقو رانندگان را تهدید نموده و ضمن ضرب و شتم آنها را از مسیر اصلی خارج نموده اند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان الیگودرزگفت :این افراد  ابتدا قصد سرقت تاکسی ها را داشته  ولی تنها اموال کارت های عابر بانک و مبالغی را از این رانند گان سرقت نموده و متواری شد ه اند.

,

ذلقی بیان کرد : ماموران  آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات و انجام اقدامات ویژه پلیسی کمتر از 24ساعت این دو زورگیر را دستگیر و پس از بازجویی از آنها با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی نمودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه