اخبار داغ

کنسرت حمید عسکری برای دومین بار در راور لغو شد

کنسرت حمید عسکری برای دومین بار در راور لغو شد
کنسرت حمید عسکری خواننده پاپ کشور برای دومین بار در راور لغو شد که قبل از این به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی واعلام 5 روز عزای عمومی در استان کرمان به روزهای 30 دیماه در زرند و 1 بهمن ماه در راور موکول شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ کنسرت حمید عسکری خواننده پاپ کشور برای دومین بار در راور لغو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ کنسرت حمید عسکری خواننده پاپ کشور برای دومین بار در راور لغو شد.,

قبل از این نیز قرار بود این کنسرت در زرند و راور برگزار شود اما به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی واعلام 5 روز عزای عمومی در استان کرمان به روزهای 30 دیماه در زرند و 1 بهمن ماه در راور موکول شده بود

,

.

,

, ,

البته مسؤولان برگزاری این کنسرت در راور دلیل کنسل شدن آن را لغو در زرند اعلام کردند! و رئیس انجمن موسیقی زرند نیز استقبال ضعیف مردم و عدم همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان جهت در اختیار گذاشتن سالن برای برگزاری این کنسرت را عنوان کرده است.

,

اما عدم در اختیار گذاشتن سالن برای برگزاری این کنسرت در شهرستان زرند می تواند موضوع قابل توجه ای برای بعضی از مسؤولان شهرستان راور باشد که با ذوق زدگی سالن های ورزشی را در اختیار نمایشگاه، کنسرت و... قرار می دهند و صدماتی را به این سالن های ورزشی وارد می کنند.

,

شایان ذکر است:اشخاصی که بلیط این کنسرت را تهیه کرده اند، جهت دریافت هزینه خود به محل خرید بلیط مراجعه فرمایند و همچنین دانش آموزانی هم که از مدرسه بلیط تهیه کرده اند می توانند در طول هفته آینده به دفتر مدرسه خود مراجعه فرمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه