اخبار داغ

شهردار شاهرود:

عدم تحویل شهرک فدک به شهرداری شاهرود/ حل معضل ترافیکی میدان هفت تیر شاهرود

عدم تحویل شهرک فدک به شهرداری شاهرود/ حل معضل ترافیکی میدان هفت تیر شاهرود
شهردار شاهرود گفت: شهرک فدک هنوز از سوی پیمانکار به شهرداری شاهرود تحویل داده نشده است و این مشکل بسیاری از شهرک های شاهرود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود پس از درج گزارشی به تاریخ 23 دی ماه سال جاری بر روی خروجی پایگاه خبری نسل شاهوار در خصوص مشکلات شهرک فدک شاهرود سید حسن میرفانی شهردار شاهرود در خصوص مشکلات مطرح شده شهرک فدک با خبرنگار نسل شاهوار گفتگو کرد و به مسائل مطرح شده از سوی خبرنگار ما پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود, 23, نسل شاهوار,

شهردار شاهرود با بیان اینکه شهرک فدک هنوز تحویل شهرداری شاهرود نشده است گفت: عدم تحویل شهرک از سوی شهرک ساز به شهرداری مشکل بسیاری از شهرک های شاهرود است.

,

وی در خصوص مشکلات مطرح شده در خصوص تردد ماشین های سنگین در شهرک فدک با اشاره به معضل ترافیکی میدان هفت تیر شاهرود اظهار کرد: این مشکل از سال های پیش است و برنامه داریم تا با پروژه ای که تعریف کردیم مشکل ترافیکی میدان هفت تیر را حل کنیم.

,

شهردار شاهرود افزود: شهرک فدک و جاده مغان که از این مسیر ورودی دارند بخشی از پروژه ای است که برای حل مشکل ترافیکی میدان هفت تیر شاهرود تعریف شده است.

,

میرفانی با اشاره به تهیه طرح و نقشه پروژه بیان کرد: موارد مربوط به کارشناسی این طرح نیز در کمیته فنی شورای ترافیک و خود شورای ترافیک شهرستان بررسی شده و با همراهی نیروی انتظامی، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و تیم کارشناسی مصوبه اجرای طرح را گرفتیم و امیدواریم قبل از آغاز عید نوروز شروع و بخش هایی از پروژه را به انجام برسانیم.

,

وی اذعان کرد: در این پروژه دوربرگردانی که در خیابان تهران روبروی جهاد کشاورزی و دور برگردانی که روبروی ترمینال ایجاد می شود، انشعابی از خیابان تهران به سمت 45 متری که محل استقرار ستاد فرماندهی نیروی انتظامی است و تردد این مجموعه از این مسیر انجام می گیرد بخشی از این پروژه است که باید هر کدام را به نوبت اجرا کرد. 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه