اخبار داغ

دبستان ۳ کلاسه روستای گروغ بشاگرد محلی محروم برای تربیت کودکان + تصاویر

دبستان ۳ کلاسه روستای گروغ بشاگرد محلی محروم برای تربیت کودکان + تصاویر
مدرسه دبستان 3 کلاسه شهید محمد عباسی گروغ شهرستان بشاگرد از سال 1387 توسط اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته شد اما فاقد امکاناتی مناسب یک مدرسه دوران حال حاضر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده ؛ بیش از ۷ سال از شهرستان شدن بشاگرد می گذرد اما هنوز بسیاری از امکانات رفاهی و زیر ساخت های لازم درآن ، به گونه ای که بتواند پاسخگوی نیاز مردم منطقه باشد فراهم نشده است و مردم این شهرستان برای رساندن حرف دل خود دست به دامن فضای مجازی شدند تا مشکلات این شهرستان را به گوش مسئولان از این طریقق برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , فرهنگ کده,  ؛ بیش از ۷ سال از شهرستان شدن بشاگرد می گذرد اما هنوز بسیاری از امکانات رفاهی و زیر ساخت های لازم درآن ، به گونه ای که بتواند پاسخگوی نیاز مردم منطقه باشد فراهم نشده است و مردم این شهرستان برای رساندن حرف دل خود دست به دامن فضای مجازی شدند تا مشکلات این شهرستان را به گوش مسئولان از این طریقق برسانند.,

 

,

کمبود فضاهای آموزشی یکی از مهمترین مشکلات و چالش های بشاگرد است

, کمبود فضاهای آموزشی یکی از مهمترین مشکلات و چالش های بشاگرد است,

کمبود فضاهای آموزشی یکی از مهمترین مشکلات و چالش های بشاگرد است که طی این سالها بارها از طریق رسانه های مختلف به آن پرداخته شده است اما در این میان پایگاه خبری فرهنگ کده از وضعیت یک مدرسه در روستای گروغ گزارش می دهد که از مواردی است که بسیار جای بحث و گفت و گو دارد.

,

 

,

 مدرسه دبستان ۳ کلاسه شهید عباسی گروغ  فاقد امکانات مناسب است

,  مدرسه دبستان ۳ کلاسه شهید عباسی گروغ  فاقد امکانات مناسب است,

 

,

حبیب نظری یکی از شهروندان روستای گروغ شهرستان بشاگرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی فرهنگ کده ؛افزود: مدرسه دبستان ۳ کلاسه شهید محمد عباسی گروغ شهرستان بشاگرد از سال ۱۳۸۷۷۷ توسط اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته شد اما فاقد امکاناتی مناسب یک مدرسه دوران حال حاضر است.

, فرهنگ کده,

 

,

مدرسه روستای گروغ حیاط مدرسه ندارد

, مدرسه روستای گروغ حیاط مدرسه ندارد,

وی با بیان اینکه مدرسه روستای گروغ حیاط مدرسه ندارد ؛ اظهار کرد: اصلی‌ترین چیزی که توی ذوق می‌زند بی هدف دویدن دانش‌آموزان در پی توپ است چراکه این مدرسه حیاط  ندارد و حتی خط  کشی زمین فوتبال یا والیبال را ندارد.

, ترین,

 

,

نظری در ادامه گفت: مدرسه شهید عباسی روستای گروغ در کنار جاده قرار دارد و  از آنجایی دانش آموزان این مدرسه کودک هستند می تواند خطرات ناگواری را برای دانش آموزان ایجاد کند.

,

 

,

دبستان ۳ کلاسه روستای گروغ محلی محروم برای تربیت کودکان

, دبستان ۳ کلاسه روستای گروغ محلی محروم برای تربیت کودکان,

این شهروند بشاگردی تصریح کرد: دبستان ۳ کلاسه شهید محمد عباسی گروغ شهرستان بشاگرد محلی محروم برای تربیت کودکان محسوب می‌شود اما فاقد امکانات گرمایشی و سرمایشی است و همچنین این مدرسه با تانکر آبرسانی می شود.

,

 

,

سرویس بهداشتی مدرسه دبستان روستای گروغ در ندارد

, سرویس بهداشتی مدرسه دبستان روستای گروغ در ندارد,

وی با اشاره به اینکه برخی از سرویس بهداشتی این مدرسه در ندارد ؛ افزود: این مدرسه از نظر فناوری و امکانات ورزشی محروم است و امکانات ورزشی مدرسه را فقط یک توپ تشکیل می دهد.

,

 

,

شهروند بشاگردی: از آموزش و پرورش این شهرستان خسته شده ایم

, شهروند بشاگردی: از آموزش و پرورش این شهرستان خسته شده ایم,

حبیب نظری با بیان اینکه از آموزش و پرورش این شهرستان خسته شده ایم؛ خاطر نشان کرد: بارها مسایل و مشکلات این مدرسه را به مسئولان بازگو کرده ایم اما بی نتیجه بوده است و تاکنون کاری انجام نداده اند.

,

 

,

ساخت و تجهیزات مدارس با اداره کل نوسازی مدارس است

, ساخت و تجهیزات مدارس با اداره کل نوسازی مدارس است,

عبدالرضا روشن ضمیر رئیس آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد در گفتگو با فرهنگ کده ؛ افزود: ساخت و تجهیزات مدارس با اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان است و ما فقط بهره بردار  هستیم.

, فرهنگ کده,

 

,

پایگاه خبری فرهنگ کده مسائل و مشکلات مدرسه روستای گروغ را از طریق اداره کل نوسازی مدارس پیگیری کند

, پایگاه خبری فرهنگ کده مسائل و مشکلات مدرسه روستای گروغ را از طریق اداره کل نوسازی مدارس پیگیری کند,

وی در خصوص مشکلات مدرسه دبستان ۳ کلاسه شهید محمد عباسی گروغ شهرستان بشاگرد؛ اظهار کرد: پایگاه خبری فرهنگ کده هرمزگان می بایست مسائل و مشکلات این مدرسه را از طریق اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان پیگیری کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه