اخبار داغ

برترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر

پرسپولیس تیم هفته؛ بیت سعید بازیکن هفته؛ ویسی مربی هفته

پرسپولیس تیم هفته؛ بیت سعید بازیکن هفته؛ ویسی مربی هفته
پرسپولیس، بیت سعید و ویسی به عنوان برترین‌های هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب گذشته با برگزاری 5 دیدار و تداوم صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*نتایج رقابت‌های هفته هفدهم در یک نگاه:

, *نتایج رقابت‌های هفته هفدهم در یک نگاه:,

تراکتورسازی 2 - نفت آبادان 2

,

استقلال یک - استقلال خوزستان 2

,

صبا یک - پیکان صفر

,

فولاد صفر - پرسپولیس 3

,

سپاهان 2 - نفت یک

,

گسترش 2 - ماشین سازی یک

,

سیاه‌جامگان یک - پدیده یک

,

سایپا صفر - ذوب‌آهن صفر

,

 

,

تیم هفته: پرسپولیس

,

در هفته هفدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در اهواز تیم موفق فولاد را با 3 گل درهم شکسته و عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کند. پرسپولیس طی هفته‌های اخیر نمایش‌های دلپذیری را ارائه می‌‌دهد و همین موضوع باعث شده تا از این تیم به عنوان بخت اول قهرمانی نام برده شود.

,

در هفته هفدهم تیم‌های صبا، استقلال خوزستان و سپاهان البته به همراه نفت آبادان که با امتیاز از تبریز بازگشت از تیم‌های قابل تقدیر هفته بودند.

,

,

, ,

بازیکن هفته: بیت سعید

, بازیکن هفته: بیت سعید, بازیکن هفته: بیت سعید,

در هفته‌های پرفراز و نشیب شاگردان منصوریان، استقلال یک بار دیگر در تهران مقابل هم‌نام اهوازی شکست خورد تا دوباره آبی‌پوشان وارد بحران شوند. در هفته هفدهم استقلال خوزستان در حالی موفق شد در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دهد که حسن بیت‌سعید، مهاجم تیم خوزستانی با یک ضربه زیبای ایستگاهی مقدمات این شکست را برای استقلالی‌ها فراهم آورد تا این بازیکن به عنوان بازیکن هفته انتخاب شود.

,

البته علیپور و رفیعی در ترکیب پرسپولیس، عبدالله‌زاده در ترکیب نفت آبادان، جهانبخش در ترکیب صبا و حسن‌زاده در ترکیب سپاهان از بازیکنان قابل تقدیر هفته بودند.

,

,

, ,

سرمربی هفته: ویسی

, سرمربی هفته: ویسی, سرمربی هفته: ویسی,

در هفته‌ای که سپری شد سپاهان در شرایط عجیبی موفق شد نفت تهران را شکست دهد. ابتدا اینکه این دیدار تحت تاثیر دیدار جنجالی دو تیم در جام حذفی برگزار شد و سپاهان موفق شد انتقام این دیدار عجیب را از شاگردان دایی بگیرد. در ثانی اینکه سپاهان بازی باخته را دو دقیقه در نیمه دوم برگرداند و 3 امتیاز حساس این دیدار را به نام خود کرد. از سوی دیگر تماشاگران روی سکوها جو نامطلوبی را بعد از عقب افتادن شاگردان ویسی علیه سپاهان ایجاد کردند که این موضوع روی سرمربی این تیم تأثیر گذاشته و در نهایت او را در اواخر بازی روانه بیمارستان کرد تا مجموع این عوامل باعث شود پپ گواردیولای ایرانی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

,

,

, ,

دیدار هفته: سپاهان - نفت

, دیدار هفته: سپاهان - نفت,

در هفته هفدهم دیدار دو تیم سپاهان و نفت تحت تاثیر دیدار دو تیم در جام حذفی برگزار شد که این دیدار برخلاف جام حذفی به سود سپاهان در اصفهان به پایان رسید. جذابیت‌های این دیدار باعث شد تا این دیدار به عنوان دیدار هفته انتخاب شود.

,

,

, ,

اتفاق هفته:

, اتفاق هفته:,

1-استقلال باز هم شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم در لیگ برتر همچنان ادامه داشته باشد.

,

2-با توقف تراکتورسازی و برتری پرسپولیس، فاصله این 2 در صدر جدول به 4 امتیاز رسید تا سرخ پوشان با امیدواری بیشتری به کار خود ادامه دهد.
 

,
,

جدول گلزنان:

, جدول گلزنان:, جدول گلزنان:,

12 گل: ساسان انصاری (فولاد)

,

9 گل: مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)

,

8 گل: مهدی طارمی(پرسپولیس)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه