اخبار داغ

بهمن اخلاقی خبر داد؛

مرمت 9 واحد پذیرایی فرسوده بین راهی در سرخه

مرمت 9 واحد پذیرایی فرسوده بین راهی در سرخه
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری سرخه از مرمت و تعمیر 9 واحد پذیرایی فرسوده بین راهی در شهرستان سرخه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: با توجه فرسوده بودن ابنیه و واحدهای خدماتی بین راهی شهرستان سرخه که تعداد 9 واحد می باشد و حجم بسیار بالایی از گردشگران و مسافران از این واحدها استفاده می کنند و با توجه به حجم بی نظیر آمار بی نظیر آمار استفاده در سطح استان بر آن شدیم که تا این واحدها را تعمیر و نسبت به مرمت آن اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سرخه به منظور استانداردسازی این واحدهای پذیرایی و خدماتی به عموم مردم شرایط دریافت تا تسهیلات را فراهم کرده است.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری سرخه افزود: فرمانداری نیز پیگیری هایی در این خصوص داشته است و یکی دیگر از اقدامات در این راستا معرفی صاحبان این واحدهای خدماتی فرسوده بین راهی به به صندوق کارآفرینی مهر امید بوده است.

,

اخلاقی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه تمام 9 واحد فرسوده موفق به دریافت مبلغ 100 میلیون تومان وام کم بهره شدند و بنابراین کار مرمت این واحدها در حال انجام است.

,

وی اذعان داشت: 3 واحد بوم گردی در بیابانک کارهای اداری و صدور پروانه به انجام رسیده است و برای اخذ تسهیلات به صندوق کارآفرینی مهر امید معرفی شدند.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری سرخه گفت: برای جذب گردشگر بدون شک باید امکانات لازم در این خصوص فراهم شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه