اخبار داغ

امام جمعه یاسوج:

با رفتن اوباما جانور دیگری به کاخ سیاه آمد/ باید به جوانان نخبه بها داده شود/ قدردان فداکاری آتش نشانان باشیم

با رفتن اوباما جانور دیگری به کاخ سیاه آمد/ باید به جوانان نخبه بها داده شود/ قدردان فداکاری آتش نشانان باشیم
امام جمعه یاسوج به اوبامای جنایتکار اشاره کرد و گفت: امروز وی با کوله‌باری از خیانت‌ها کاخ سیاه را ترک و جانوری دیگر به جای وی به این کاخ آمد در حالی که در دوره اوباما در کشورهای اسلامی جنایت‌های عجیبی به وقوع پیوست و خون‌های زیادی به زمین ریخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان  کهگیلویه و بویراحمد به امامت آیت‌الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در محل مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امام جمعه یاسوج در خطبه اول با بیان حدیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: کسانی از نظر آن حضرت شیعه واقعی هستند که همواره تقوای الهی را سرلوحه کار قرار دهند و مطیع پروردگار باشد.

,

وی در ادامه به برادری بین مسلمانان اشاره کرد و گف: اگر مسلمانان موضوع برادری را به خوبی رعایت کرده و به جای آورند بسیاری از مشکلات را در جامعه اسلامی نخواهیم داشت و به همین دلیل است که پیامبر و ائمه اطهار موضوع برادری را تا این حد مورد تاکید قرار داده‌اند.

,

حسینی در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته اظهار کرد: امروز مصادف با اولین روز بهمن است که در سال 43 در زمان نخست‌وزیری منصور مزدور لایحه ننگین کاپیتالاسیون در دستور کار قرار گرفت و رژیم طاغوت آن را پذیرفت و علاوه بر پذیرفته شدن آن به ولایت الهی توهین شد.

,

وی در ادامه گفت: بزرگان از خود گذشته موتلفه در خفقان تاریک با برق گلوله خود سکوت را شکستند و منصور خائن را اعدام انقلابی کردند.

,

حسینی گفت: در 4 بهمن دوران نخست وزیری بختیار بی‌اختیار را داریم که از ورود امام جلوگیری کرد ولی با حرکت ملت ایران این حربه شکسته شد و امام وارد کشور شد.

,

وی به اوبامای جنایتکار اشاره کرد و گفت: امروز وی با کوله‌باری از خیانت‌ها کاخ سیاه را ترک و جانوری دیگر به جای وی به این کاخ آمد در حالی که در دوره اوباما در کشورهای اسلامی جنایت‌های عجیبی به وقوع پیوست و خون‌های زیادی به زمین ریخته شد.

,

حسینی گفت: در دوره اوباما رژیم ال‌سعود و رژیم بحرین به پشتیبانی اوباما جنایت کردند و در یمن بیش از 6 هزار کودک کشته شد و در این همه جنایات اوباما و دولتش شریک هستند.

,

باید به جوانان بها داده شود

,

وی در ادامه پرقیمت‌ترین ثروت یک مملکت را جوانان آن مملکت دانست و گفت: باید زمینه رشد آن‌ها فراهم شود و آینده خوبی در انتظار جوان‌ها باشد.

,

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در دفاع مقدس و در ساختن کشور بار سنگین کارها بر دوش جوانان بود و اکنون هم اگر به دنبال تعالی کشور هستیم باید به جوانان نخبه بها داده شود تا بار سنگین انقلاب و نظام و کشور را به دوش بکشند.

,

آتش‌نشانان در این حادثه سوختند تا به دیگران جان بدهند

,

امام جمعه یاسوج به نکته‌ای که تذکر آن مهم است اشاره کرد و گفت: در خصوص ساختمان پلاسکو و این حادثه باید پیش‌بینی لازم انجام می‌شد.همچنین به فداکاری آتش‌نشانان توجه کنیم و نسبت به چنین نیروهایی باید قدردان بود و ارزش آن‌ها در جامعه نهادینه شود.

,

حسینی گفت: آتش‌نشانان در این حادثه سوختند تا به دیگران جان بدهند و نکته دیگر این که مردم در چنین مواقعی با ماموران آتش‌نشانی همکاری کنند و به هشدارهای آن‌ها توجه کنند.

,

وی بیان کرد: باید نسبت به چنین ساختمان‌هایی توجه بیشتری شود تا در کشور بار دیگر چنین حوادث تلخی اتفاق نیفتد و انسان‌های خدوم و فداکاری مثل آتش‌نشانان را از دست ندهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه