اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

فائزه هاشمی‌ یک فتنه‌گر پیشانی‌سفید است/تشکر و قدردانی از مردم بابت لغو سخنرانی

فائزه هاشمی‌ یک فتنه‌گر پیشانی‌سفید است/تشکر و قدردانی از مردم بابت لغو سخنرانی
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه فائزه هاشمی‌رفسنجانی یک فتنه‌گر پیشانی‌سفید است، گفت: با مساعدت و کمک های مردم فهیم استان سخنرانی فائزه هاشمی‌ در سمنان لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقومس، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امروز یکم بهمن ماه،  در خطبه های این هفته  نماز جمعه سمنان در بین نمازگذاران با بیان اینکه استان سمنان، استانی آرام و بی حاشیه  است اظهار کرد:  از دقت و هوشیاری مردم شریف استان و تلاش آنها در لغو سخنرانی فائزه هاشمی‌رفسنجانی قدردانی و تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس, قومس,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه فائزه هاشمی‌رفسنجانی یک فتنه‌گر پیشانی‌سفید است تصریح کرد: با مساعدت و کمک های مردم فهیم استان همچنین خانواده معزز شهدا سخنرانی وی در سالن هلال‌احمر شهر سمنان لغو شد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه سخنرانان در دهه فجر انقلاب اسلامی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند که  به جایگاه گذشته و قبل از انقلاب اسلامی ایران، حال حاضر و آینده ایران اشاره کنند ابراز کرد: امسال مراسم های این دهه مبارک در ١٠ مسجد ١٠ شهر برگزار می شود.

, .,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از  جمهوری اسلامی از اصلی ترین واجب ها است افزود: مردم و مسوولان باید با تمام توان خود برای حراست  از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

,

شاهچراغی با بیان اینکه  هدف اصلی کشور عزیزمان اتصال جمهوری اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) است  تصریح کرد: بی شک باید برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر کاملا  اسلامی و مردمی باشد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کذاب بودن دولت آمریکا اشاره کرده و اذعان کرد: امشب چهل و پنجمین رییس جمهوردروغگوی آمریکا جایگزین باراک اوباما می شود  و وی با روسیاهی هر چه تمام تر کاخ سفید را ترک می کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان  دو خصلت برتر پیامبر اکرم(ص) مشورت و عفو گذشت  عنوان کرد و گفت:   مشورت برکات فراوانی دارد ومردم باید شورا و مشورت را جایگزین استخاره کنند، زیرا استخاره پشیمانی دارد.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به آمار بالای طلاق در خانواده ابراز کرد:  عفو و گذشت در زندگی بسیار با اهمیت است و با این خصلت نیکو، آمار طلاق و پرونده های دادگاهی کاهش پیدا می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه