اخبار داغ

امام جمعه پلدختر:

برجام سند محکم بد عهدی آمریکایی ها است/بیکاری و مسائل اقتصادی از مهمترین دغدغه های مردم هستند

برجام سند محکم بد عهدی آمریکایی ها است/بیکاری و مسائل اقتصادی از مهمترین دغدغه های مردم هستند
امام جمعه پلدختر گفت:مسئله اقتصادی وبیکاری مهمترین معضلات کشور هستند که نیاز دولت با تکیه بر توان داخلی و عمل به اقتصاد مقاومتی ،آنها را رفع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیان روز،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید براینکه بیکاری و مسائل اقتصادی مهمترین مشکلات کشور است افزود:دولت باید از اقتصادمقاومتی به عنوان راهکار مهمی برای برون رفت از این مسائل ومشکلات استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز،, بیان روز, حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید براینکه بیکاری و مسائل اقتصادی مهمترین مشکلات کشور است افزود:دولت باید از اقتصادمقاومتی به عنوان راهکار مهمی برای برون رفت از این مسائل ومشکلات استفاده کند.,

وی عنوان کرد:تجمعات مختلفی که هر چند روز یا هفته ای یک بار در درب استانداری و مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد نشان دهنده مشکلات اقتصادی کشور است.

,

امام جمعه پلدختر با اشاره به آمارهای رسمی وغیر رسمی بیکاری در شهرستان افزود:مرکز آمار تعدادبیکاران را سه میلیون و300هزار نفر و آمار غیر رسمی بین5تا7میلیون نفر اعلام می کنند.

,

سوری با تاکید بر اینکه برجام سند محکمی بر بدعهدی آمریکایی ها است یادآورشد: تحریم های بانکی علیه ایران نمونه بارز دیگری از بدعهدی وشیطنت های آمریکا علیه ایران است.

,

وی ادامه داد:مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد وباید بر توان داخلی کشور تکیه کرد تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

,

خطیب نماز جمعه پلدختر با تاکید براینکه عربستان جرثومه فساد در منطقه است گفت:عربستان عروسک خیمه شب بازی آمریکا وغربی ها است که در هر کجای منطقه جنگ،خونریزی وفتنه ای باشد،ردپای حکام بی خاصیت آل سعود دیده می شود.

,

وی ادامه داد:جنگ در سوریه ،یمن،عراق وبحرین،عربستان به همراهی آمریکا وانگلیس دخالت دارند.

,

وی با محکوم کردن اعدام سه جوان انقلابی بحرین خاطر نشان کرد:آل خلیفه نمی تواند با شکنجه،لغوتابعیت و سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز شیعیان،جلوی گسترش اسلام را در این کشور بگیرند.

,

حجت الاسلام سوری در پایان با تسلیت ضایع درگذشت جمعی از آتش نشانان افزود:حادثه پلاسکو نشان داد که به بحث ایمن سازی ساخت وسازها به خصوص در کلان شهرها باید بیشتر توجه کرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه