اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی مطرح کرد:

باید به بخش فرهنگ در برنامه ششم توسعه توجه ویژه شود

باید به بخش فرهنگ در برنامه ششم توسعه توجه ویژه شود
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه به بخش فرهنگ توجه ویژه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، محمد بیرانوندی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه بخش فرهنگ را بسیار خوب دیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار, محمد بیرانوندی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه بخش فرهنگ را بسیار خوب دیده اند.,

 

,

وی با بیان اینکه نقص هایی که در برنامه های قبل وجود داشت در برنامه ششم وجود ندارد، عنوان کرد: در این برنامه مسئله فرهنگ کشور را به طور تمام و کمال و همراه با جزئیات دیده اند.

,

 

,

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسال فرهنگی در بخشی بودجه سال آینده متناسب با سال گذشته و بخشی هم به عنوان پیشنهاد آمده و امیدواریم هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس بتوانیم بخش فرهنگ را در بودجه به صورت ویژه ببینیم.

,

 

,

بیرانوندی تصریح کرد: تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 عضویت دارند که از بودجه فرهنگی دفاع می کنند و بنده هم ناظر فرهنگی استان هستم.

,

 

,

وی به نشست مجمع نمایندگان لرستان به علاوه چند کارشناس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: چند پروژه که از قبل شروع شده بودند را ویژه دیده و مطرح کردیم و وزیر تعهد کرد که به استان سفر کرده و چند پروژه فرهنگی را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

,

 

,

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی به پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد اشاره کرد و گفت: نمایندگان خرم آباد بسیار جدی پیگیرهستیم و امیدواریم بر اساس تعهداتی که وزارت راه و شهرسازی دادند این پروژه به زودی به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه