اخبار داغ

فاطمی بصیر در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد؛

تأمین آب شرب سرخه از سد نمرود/ با حل مشکل آب مردم تا 20 سال دیگر مشکلی نخواهند داشت

تأمین آب شرب سرخه از سد نمرود/ با حل مشکل آب مردم تا 20 سال دیگر مشکلی نخواهند داشت
امام جمعه سرخه گفت: مقرر شده است مشکل آب سرخه به میزان 150 لیتر در ثانیه که دستور ریاست جمهوری است از سد نمرود تأمین شود که از منابع پایدار خواهد بود و حداقل 20 سال به لحاظ آب شرب مطلوب مشکلی نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای سرخه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که با حضور نمازگزاران مؤمن و متدین سرخه در حسینیه شهدا برگزار شد، با تأکید بر حفظ تقوا و تقویت آن اظهار داشت: سرچشمه ابدیت این است که انسان اهل صبر و استقامت باشد و در پیمودن طریق مستقیم و ربویت حرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه،,

وی افزود: اگر کسی می خواهد صاحب آب حیات شود باید اهل شب زنده داری و تهجد باشد.

,

امام جمعه سرخه بیان داشت: علامه حسن زاده آملی در نصیحتی به شاگردانشان گفتند اهل نماز شب و شب زنده داری باشد و در خلوت شبهای تارت می توانی آری به کف سرچشمه آب بقایی خدای متعال راه و رسم گدایی را به بندگانش آموخته است اگر کسی موفق نشد در شب و در سحرگاه کشکول گدایی خود را به خدا عرضه کند؛ خدا شب و روز را جایگزین خود قرار داده است اگر شب کسی محروم از راز و نیاز ماند تلاش کند در روز به آنچه از دست داده است برسد، اگر کسی روزش را از دست داد شب را جبران کند.

,

حجت الاسلام فاطمی بصیر با اشاره به حادثه ای که در مجتمع تجاری پلاسکو رخ داده است، بیان داشت: بسیار غمگین و متأثر شدیم از حادثه ای که روز گذشته در تهران در ساختمانی به وقوع پیوست و عامل اصلی بسیاری از این سوانح خود ما انسانها هستند مجتمعی که 17 طبقه دارد و بارها به اهالی آن هشدار داده شده که این ساختمان امنیت ندارد اما تذکرات گوش نکردند و منجر به این حادثه شد.

,

وی ادامه داد: ساختمانی بعد از بیش از 50 سال فرو ریخت و از همه داغدارتر حادثه جانباختن عده ای عناصر خدوم و جان برکف سازمان آتش نشانی شد.

,

امام جمعه سرخه گفت: برخی از مشاغل بسیار سنگین و پرخطر است و سخت افزار است و به صورت خاموش و گمنام کارکنانی همچون آتشنشانان تلاش می کنند.

,

فاطمی بصیر گفت: یکی از دغدغه های جدی شخص فرماندار تأمین آب شرب سرخه است که ستاد آب سرخه متشکل از بچه های حزب اللهی و جهادی سرخه است سالها تلاش کرده اند با تحقیقات میدانی در پی این بوده اند که آب شرب سرخه به چه صورتی تأمین شود.

,

وی خاطرنشان کرد: نامه ای به ریاست جمهور نوشتیم ایشان دستور دادند به وزارت نیرو که پیگیر شوند اما مشکلی کارشناسی پیش آمد لذا ما از نامه اول و دستور ریاست جمهور طرفی نبستیم و در نامه دوم به ریاست جمهور دستور دوم را صادر کردند و جواب این دستور به دفتر ما مخابره شد در دو هفته گذشته در جلسه ای در تهران مطرح شد که مردم سرخه مردمی قانع هستند اما وضع آب سرخه در برخی از فصول سال بسیار بد است در این جلسه قول همکاری ها داده شد.

,

امام جمعه سرخه ادامه داد: قرار است با وزیر نیرو در هفته جاری دیداری در این خصوص داشته باشیم تا انشاء الله مشکل آب سرخه به میزان 150 لیتر در ثانیه که دستور ریاست جمهوری است از سد نمرود تأمین شود که از منابع پایدار خواهد بود و حداقل 20 سال به لحاظ آب شرب مطلوب مشکلی نخواهند داشت.

,

فاطمی بصیر با اشاره به بهره برداری از ساختمان جدید فرمانداری گفت: همچنین قرار است اداره ثبت اسناد در سرخه در شهرک انقلاب این شهرستان افتتاح شود با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون تومان که فرمانداری آن را متقبل خواهد شد.

,

وی گفت: ساماندهی جلوی پلیس راه سرخه و تأمین روشنایی سرخه که این مسئله نیز پیگیری شده است و پلیس راه سرخه نیز دارای روشنایی خواهد شد.

,

امام جمعه سرخه عنوان کرد: خوابگاه پیراپزشکی که از کارهای بزرگ است نیز قرار است در دهه مبارک فجر این خوابگاه با ورود دانشجویان جدید افتتاح و راه اندازی شود.

,

فاطمی بصیر بیان داشت: استقرار اداره اوقاف نیز بارها پیگیری شده است که البته نتیجه این شده است که سرخه صاحب نمایندگی اداره اوقاف خواهد شد که تجهیزات نمایندگی اوقاف فراهم شده اما مشکلی که هست مسئله انتخاب مسئول نمایندگی اداره اوقاف سرخه است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه