اخبار داغ

امام جمعه مهدیشهر:

مفسدان اقتصادی باید از مقام عزل شوند

مفسدان اقتصادی باید از مقام عزل شوند
امام جمعه مهدیشهر با تاکید بر برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی، گفت: مفسدان اقتصادی در هر مقام و منصبی که هستند باید عزل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر اظهار کرد: در هفته هایی که گذشت قوه قضائیه مورد هجمه بعضی ها در داخل وخارج قرار گرفت که با بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی این هجمه ها سنگین تر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

 وی با تاکید بر اقدام مناسب قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی  و ادامه یافتن برخورد قاطعانه با این موضوع، افزود: هر کسی که خود را در خطر برخورد قوه قضائیه دیده، این هجمه ها را روا داشته و ادامه داده است.

,

امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد: قوه قضائیه در مسیر اجرای عدالت از هیچ کس در هر جایگاه و مقامی که باشند چه در این دولت و چه در دولت قبلی، ابایی نکند و با قاطعیت تمام با آن ها برخورد کند. 

,

بارانی خواستار عزل مفسدان اقتصادی در هر مقام و جایگاهی که هستند شد و تصریح کرد: این نمی شود که یک فرد چند میلیارد وام بگیرد بدون هیچ ضمانتی ولی یک جوان نتواند برای کسب و کار خود بیست میلیون تومان وام بگیرد.

,

وی همچنین به ادامه حملات آل سعود به یمن اشاره کرد و ادامه داد: آل سعود حدود 22 ماه است که حملات هوایی خود را ادامه داده اند که 2610 کودک بر اثر این حملات جان باخته اند.

,

امام جمعه مهدیشهر  با اشاره به گزارش یونیسف که 2000 کودک بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده اند، بیان کرد:  حدود دومیلیون دویست هزار نفر کودک یمنی مبتلا به سوءتغذیه هستند و از گرسنگی در معرض مرگ قرار گرفته اند ولی شاهد سکوت کشور های غربی که  دم از حقوق بشر می زدند هستیم.

,

بارانی تصریح کرد: به فرموده امام خامنه ای به زودی بینی آل سعود به خاک مالیده می شود وشاهد فروپاشی آنها خواهیم بود وبه زودی کاخ هایشان ویران خواهد شد.

,

وی همچنین شهادت جمعی از آتش نشانان کشورمان در حادثه دلخراش آتش سوزی و فرونشستن ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه