اخبار داغ

امام جمعه ملارد:

مسئولین با گرفتن حق ملت از نجومی بگیرها تجهیزات امدادی را فراهم کنند/ حادثه پلاسکو ملت ایران را عزادار کرد

مسئولین با گرفتن حق ملت از نجومی بگیرها تجهیزات امدادی را فراهم کنند/ حادثه پلاسکو ملت ایران را عزادار کرد
امام جمعه ملارد گفت:مسئولین باید حق و حقوق این ملت را از یک عده نجومی بگیر و کسانی که با اختلاس‌های خود مبالغ زیادی را از بیت‌المال به یغما برده‌اند پس بگیرند و با آنان تجهیزات گروه‌های امداد رسانی را در مناطق مختلف به روز رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ملارد با اشاره به نتایج قابل توجه لقمه حلال در زندگی گفت: از عواملی که در تربیت نسل شایسته مؤثر است لقمه حلال است. تا زمانی که لقمه حرام در شکم کسی باشد خداوند نظر رحمت به او نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد،,

وی افزود: حج با لقمه حرام مقبول درگاه الهی نیست. ازدواجی که با لقمه حرام کرده باشد آن ازدواج حرام است. اگر افطار با لقمه حرام بکند آن روزه باطل است و قبول نیست

,

حسینی نوری امامجمعه ملارد با اشاره به آتشسوزی ساختمان پلاسکو در تهران ضمن تسلیت این حادثه به ملت ایران با اشاره به جزئیات حادثه تشریح کرد: ملت ایران امروز داغدار قهرمانان و فرشتگان نجات خود  که در حادثه پلاسکو جان خود را برای نجات جان مردم به خطر انداختند می‌باشند. ضمن تسلیت به جامعه آتشنشانان و عموم ملت ایران بابت این حادثه تلخ، برای نجات جان حبسشدگان در زیر آوار به درگاه الهی دست به دعا بر می‌داریم و از خداوند متعال  سلامت کامل را برای این از جان گذشتگان مسئلت داریم.

,

امام جمعه ملارد تصریح کرد: عده‌ای بدون توجه به وضعیت به وجود آمده و حساسیت زمان برای کمک رسانی به زیر آوار ماندگان با ورود به محل حادثه و ازدحام بیش از حد مانع از امداد رسانی مطلوب می‌شوند. عده‌ای واقعاً بدون فکر و بدون هیچ عاطفه‌ای در محل حادثه به دنبال عکس یادگاری هستند و برای گرفتن عکس، سد راه آمبولانس‌ها و وسائل امداد رسانی می‌شوند، مردم عزیز دقت بیشتری در این رابطه داشته باشند زیرا که زمان برای در زیر آوار ماندگان  هر لحظه آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

حسینی نوری به اشاره به لزوم توجه و کسب تجربه از بروز چنین حوادث ناگواری اذعان کرد: مردم و مسئولین شهرستان ملارد نیز باید از این حادثه درس گرفته و خود را برای هرگونه حادثه غیر منتظره آماده نمایند.

,

وی افزود:  ما باید بدانیم آیا اگر روزی همچنین اتفاقی در شهر ما رخ دهد ما تجهیزات و آمادگی لازم را برای نجات مردم در این زمینه داریم؟. مسئولین باید حق و حقوق این ملت را از یک عده نجومی بگیر و کسانی که با اختلاس‌های خود مبالغ زیادی را از بیت‌المال به یغما برده‌اند پس بگیرند و با آنان تجهیزات گروه‌های امداد رسانی را در مناطق محرومی مانند شهرستان ملارد به روز رسانی کنند، تا در هنگام حادثه دچار سردرگمی نشویم و خدایی ناکرده جان یک نفر برای نبود تجهیزات به روز و ایمن به خطر بیفتد.

,

امام جمعه ملارد با اشاره به برخورد متناقض حقوق بشری سازمان‌های مدافع حقوق بشر در دنیا اظهار کرد:سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری در دنیا مردم را به دو گروه تقسیم کرده‌اند: عده‌ای موافق سیاست‌های استکباری دولت‌های مستکبر و زورگو و جهان خوار در دنیا هستند و حاضر برای اینکه منافع کشورهای مستکبر مانند آمریکا و انگلیس و... تأمین شود هر کاری انجام بدهند حتی وطن فروشی، دیگران هم که مردم خودشان هستند که با سیاست‌های آنان موافقند و از آنان حمایت می‌کنند.

,

وی افزود: اینان جزو بشر هستند و از حقوق اینان دفاع می‌کنند. عده‌ای دیگر هستند که در مقابل ظلم و بی عدالتی ایستادگی می‌کنند و از اعتقادات خود دفاع می‌کنند اینان جزو بشر نیستند و باید آنان را از میان برد.

,

حسینی نوری تصریح کرد: برای مثال طبق آمار خود سازمان ملل بیش از چند هزار کودک در یمن به علت بمباران رژیم متجاوز سعودی از میان رفته‌اند اما سازمان ملل نگران اعتصاب غذای دروغین یک خلاف‌کار در زندان‌های ایران است. آنها هزاران یمنی را بشر نمی‌داند اما یک خلاف‌کار که در راستای اهداف آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کند و منافع آنها را تأمین می‌کند، بشر می‌داند و بسیار برای او نگران هستند. این یک نمونه از برخورد دوگانه حقوق بشری سازمان‌های مدعی حقوق بشر در دنیاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه