اخبار داغ

فرمانده سپاه فریمان:

مسئولان باید به خودشان بیایند و «ما می‌توانیم» را در خود تقویت‌کنند

مسئولان باید به خودشان بیایند و «ما می‌توانیم» را در خود تقویت‌کنند
فرمانده سپاه ناحیه فریمان گفت: در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی نامیده‌اند، اقدامی عملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ندیده‌ایم./ در مقابل دشمنان نظام روحیه منفعلانه نداشته‌باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، صبحگاه مشترک بسیجیان فریمان با حضور امام جمعه، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان و جمعی از مسئولان شهرستان فریمان، پیش از ظهر امروز در محل اردوگاه قدس سپاه ناحیه مقاومت بسیج فریمان برگزارشد.



سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه فریمان در این مراسم با بیان این که نباید نگاه ما به سمت دشمن باشد، اظهارکرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی نامیده‌اند، اقدامی عملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ندیده‌ایم.




سرهنگ دوم پاسدار شمس با برشمردن 4 راهبرد اساسی مورد تأکید مقام معظم رهبری تصریح‌کرد: ما وادادگی‌های زیادی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی داشته‌ایم؛ لذا مسئولان باید به خودشان بیایند و جمله «ما می‌توانیم» را در خود تقویت کنند.


شمس با بیان این که بسیج تنها عامل بازدارندگی در انقلاب است، خاطرنشان‌کرد: هر جا لغزشی در انقلاب ایجادشد، بسیج ورود‌کرد و به برکت همین حضور هوشمندانه و مقتدرانه بسیج توطئه‌های دشمن خنثی‌شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان با پرداختن به مقوله تهاجم در کنار دفاع  تاکیدکرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند تهاجم در کنار دفاع باید باشد، لذا باید با پرداختن به راهبردهای اساسی مورد تأکید معظم له، مباحث تشکیلات نظامی، عرصه‌های اقتصادی و ... را سرلوحه کار خود قراردهیم و در مقابل دشمنان نظام روحیه منفعلانه نداشته‌باشیم.


سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی هم دراین مراسم با بیان این که آمادگی بسیج در همه عرصه‌ها و نقش‌آفرینی بسیجیان موجب رعب و وحشت در دل دشمنان و ایجاد آرامش و امنیت در وجود دوستان نظام و انقلاب شده‌است، اظهارکرد: روحیه بسیجی کشو ما را از گزند دشمنان مصون داشته‌است.


قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این که بیشتر بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش، نسل جوان و آینده‌ساز میهمن و کشور هستند، خطاب به آنان تصریح‌کرد: شما بسیجیان جوان میهن اسلامی را با دست‌های پرتوان و فکر و اندیشه آگاه خود خواهیدساخت.


قاضی‌زاده تاکیدکرد: این که برخی می‌گویند نسل جوان ما از نظام و انقلاب دور‌افتاده است، جمله‌ای نادرست است چرا که نسل جوان ما همراه با نظام و  انقلاب حرکت می‌کند و نمونه بارز آن در همین حوزه انتخابیه شهدای مدافع حرم هستند که همه ما به این شهدای بزرگوار و نسل جوان امروز افتخار می‌کنیم.


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه