اخبار داغ

امام جمعه موقت دامغان :

دوران پدر سالاری آمریکا بر دنیا به سر آمده است

دوران پدر سالاری آمریکا بر دنیا به سر آمده است
خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به اینکه دوران پدر سالاری آمریکا بر دنیا به سر آمده است خاطرنشان ساخت : بهتر است آقای ترامپ از خواب کدخدا منشی دنیا بیدار شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ حجت الاسلام شیخ احمد فوادیان در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه تقوا جانشین ندارد اظهار داشت : هیچ چیز جای تقوا را برای انسان پر نخواهد کرد و نمی شود گفت من جایگزین تقوا این عمل را انجام می دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان,

خطیب نماز جمعه دامغان افزود : امیرالمومنین علی (ع) در حدیثی می فرماید هیچ کار خیری از هیچ کس مقبول نیست جز اینکه دو صفت تقوا و اخلاص را داشته باشد.

,

وی با اشاره به چهارم بهمن ماه سال 57 گفت : دولت خائن بختیار در این روز فرودگاه مهرآباد را محاصره و مسدود ساخت تا جلوگیری از پرواز آزادی بخش امام عزیز (ره) کند ، که با حضور و اصرار مردم همیشه در صحنه و سر دادن شعار های انقلابی آنها ، بختیار در محاصره رفت و پرواز انجام شد.

,

وی همچنین با اشاره به ششم بهمن ماه سالروز قیام مردم آمل افزود : در این روز منافقین کور و سیه دل با حضور به موقع و اندیشمندانه مردم در این روز جنایات آنها خنثی شد.

,

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه پیام این دو حادثه ذکر شده مردم هستند عنوان کرد : به لطف الهی در هر مسئله ای که مردم به صحنه آمدند ، همه مشکل ها حل شد و هیچ گره کوری با حضور مردم باقی نخواهد ماند .

,

فوادیان با تسلیت و آرزوی علو درجات برای جانباختگان حادثه پلاسگو تهران تصریح کرد : چرا باید مسائل ایمنی این مجتمع با عظمت با بیش از 600 واحد صنفی نادیه گرفته شود .

,

وی با بیان اینکه رخداد اینگونه مسائل قابل بخشش نیست گفت : وقتی تذکر و اخطار کتبی داده می شود چرا هیچ گونه اقدامی صورت نمی گیرد . باید حتما یک حادثه دلخراش و اسفناک رخ دهد تا مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند.

,

خطیب نماز جمعه دامغان افزود : باید یک تصمیم جدی و انقلابی برای ساختمان های قارچ گونه ناایمن گرفته شود تا باعث نشود آبروی ایران و نظام اسلامی در مجامع بین المللی لکه دار گردد.

,

حجت الاسلام فوادیان در ادامه با اشاره به اینکه دوران پدر سالاری آمریکا بر دنیا به سر آمده است خاطرنشان ساخت : بهتر است آقای ترامپ از خواب کدخدا منشی دنیا بیدار شود .

,

امام جمعه موقت دامغان در خاتمه بیان کرد : اولین کشوری که چراغ جادوی استکبار ستیزی آمریکا را شکست ، جمهوری اسلامی ایران بود و ترامپ و ترامپیست ها بدانند ایران اسلامی با رهبری دوراندیش حضرت امام خامنه ای در مقابل تمام زیاده خواهی های آنها ایستاده و راست قامد از تمام شهدای ایران عزیز دفاع خواهد کرد.

,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه