اخبار داغ

امام جمعه موقت سمیرم:

تعطیلی کارخانه ها با عبور از رکود تناسبی ندارد

تعطیلی کارخانه ها با عبور از رکود تناسبی ندارد
حجت الاسلام زینعلی گفت: افزایش بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها با عبور از رکود اقتصادی تناقض دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، امام جمعه موقت سمیرم در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: اقشار آسیب پذیر جامعه امروز در برابر مشکلات اقتصادی و معیشتی شکننده شده و دیدن آن نیاز به عینک ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر،,

حجت الاسلام سجاد زینعلی گفت: ناهمواری های زندگی برای اقشار ضعیف قابل تحمل نبوده و امروز رکود، بیکاری، گرانی، مشکل ازدواج و مسکن جوانان و کاهش ارزش پول ایران در برابر دلار نیازمند اقدام عملی است.

,

وی با اشاره به بیداری و هوشیاری ملت ایران خاطرنشان کرد: صحبت برای این ملت، نیازمند مستندات بوده نه گزارش هایی که باور آن برای هر کسی سخت است.

,

خطیب نماز جمعه سمیرم گفت: اینجا نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم حق دارند از عملکرد مسئولان باخبر باشند و البته گزارش هایی هم که به مردم داده می شود باید باور پذیر باشد.

,

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که امروز مردم در جامعه با آن دست به گریبان هستند باور رشد ۷٫۴ درصدی سخت بوده و فروش نفتی که پول آن به کشور بازنگشته نباید جز رشد اقتصادی حساب شود.

,

حجت الاسلام زینعلی گفت: فروش نفت جز رشد اقتصادی نبوده که اگر اینطور بود عربستان سعودی بیشترین رشد اقتصادی را دارا بود البته این در حالی است که نفت های فروخته شده ما با توجه به موانع آمریکایی ها وارد کشور نشده است.

,

وی خواستار رعایت صداقت مسئولان در برخورد با مردم شد و گفت: بیکاری بالای جوانان، تعطیلی ۱۵ هزار و ۴۰۰ کارگاه در مدت چهار ماه و رکود اقتصادی را مردم متوجه می شوند.

,

امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: قول داده بودند با برجام چراغ اقتصاد و کارخانه ها را روشن کنند اما امروز شاهدیم که چراغ هسته ای و کارخانه ها هر دو خاموش شده که این در تناقض با وعده های داده شده است.

,

وی عنوان کرد: برخی رفتار مسئولان مردم را بدبین کرده و دعا می کنیم خداوند بصیرت کامل به برخی از مسئولان ما عطا کند.

,

حجت الاسلام زینعلی با اشاره به حضور مستشاری ایران در سوریه اظهار کرد: حلب یک مسئله مربوط به سوریه نیست و امروز حلب مسئله جهان اسلام است.

,

وی افزود: امروز بسیاری از قدرت های جهان در سوریه مبهوت قدرت ایران شده و شکست آمریکا در حلب شکستی بزرگ، عمیق و بی سابقه برای آنان به حساب می آید.

,

امام جمعه موقت سمیرم تاکید کرد: آمریکا در سوریه و عراق به دنبال تجزیه و ساخت کشوری همچون اسرائیل و سپردن آن به افرادی که از صهیونیست ها جنایتکارترند بود که شکست عمیق آنان در حلب باعث در هم کوبیده شدن قدرت پوشالی آنان شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه